5 Reacties

vorige week
Hey... Over die knip kan ik je jammer genoeg niet helpen... Heb soms ook nog wel een enorm trekkend gevoel daar beneden, maar echt pijn kan ik het niet echt noemen... Je laatste aankaarting heb ik echter ook. Vooral na een toiletbezoek... Alsof er een enorme druk is door iets van een bal wat eruit zou willen komen, ofzo. Geen idee hoe uit te leggen... Moet altijd tegen druk geven met wc papier ofzo bij het opstaan en dan is dat ineens weg...

vorige week
Ben ook geknipt en genaaid, int begin heel veel pijn gehad en de draadjes kwamen zelf los dus extra pijn van een open wonde.
Maar goed uiteindelijk alles proper dicht gegroeid. Het trekken nu is van het littekenweefsel dat stijver is dan de huid errond. Kijk ns met een spiegeltje of de wonde dicht is (groeit toe van binnen naar buiten dus de huid ist laatste). Als alles dicht is kan je je litteken masseren met zo’n perineum olie. Zeker doen want anders blijft dat stijf. Eerst langs buiten en als het comfortabel voelt ook langs binnen. En veel op harde oppervlakken zitten. Dat mag “ambetant” voelen, is een teken dat je het litteken aan het kneden bent.
Ps ook hier clitoris pijn, geen idee waar dat van komt. Maar is nu wel al minder bij mij dan in het begin.

vorige week
Bij mij heeft de vroedvrouw na twee weken een deel van de draadjes eruit gehaald. Maakte een wereld van verschil voor mij

6 dagen geleden
Reactie op De Club
Dit kon niet bij mij omdat het in 1 stuk genaaid was en ondertussen zijn er ...
Ja die lossen na 7 dagen al op!