9 Reacties

gisteren

Ja maar ik zou dan eerder perdolan geven.

gisteren

Reactie op babyaugust

Ja maar ik zou dan eerder perdolan geven.
Ik het ziekenhuis zei ze neurofen… daarom weet ik het soms ook niet meer pfff

gisteren

Reactie op bootje125

Ik het ziekenhuis zei ze neurofen… daarom weet ik het soms ook niet meer pf ...
Perdolan is altijd eerste keuze maar als je nu alleen nurofen in huis hebt is dat ook niet erg
In de crèche gaven ze me vandaag de raad om haar idd Neurofen te geven omdat dat ook ontstekingswerend werkt. Ons dochtertje heeft ook geen koorts maar ik denk haar wel voor het slapen te gaan een halve dosis te geven voor alle zekerheid. Hier 9 maand slaapregressie in combinatie met tandjes en een verkoudheid 🙈

gisteren

Reactie op BemoedigendePauw662987

In de crèche gaven ze me vandaag de raad om haar idd Neurofen te geven omda ...
Mijn kindje is 10 maand morgen en heeft ook rsv doorgemaakt.. hoest nog enorm met veel slijmen

gisteren

Nurofen zou naartschijnt beter werken bij pijn van tandjes. Het zijn allebei pijnstillers en zo is één keer iets geven om te proberen kan geen kwaad hoor. Perdolan (paracetamol) is inderdaad wel eerste keuze, maar je mag wel echt eens nurofen proberen ook hoor.

gisteren

Onze dochter werkte perdolan niet.. neurofen wel ! Toen ze echt veel last had van haar tandjes hebben wij dat gegeven voor slapengaan. Anders werd ze constant huilend wakker

gisteren

Wij geven standaard bij hevige tandjespijn Nurofen. Dat is immers ontstekingremmend. Perdolan zal lichte pijnstilling bieden, maar Nurofen is echt een betere keuze.

gisteren

Bij tandjespijn (ook zonder koorts) hebben wij altijd Perdolan gegeven, siroop en/of zetpil. Nurofen zou blijkbaar ook goed werken omdat het een ontstekingsremmer is maar nog niet gebruikt tot nu toe