12 Reacties

9 maanden geleden

Ik volg

9 maanden geleden

Ik merk wel dat die melk beter is kaka is meer lopende en minder ik gebruik ook mama natura

9 maanden geleden

Zijn kaka is best lopend, maar hij doet maar om de 2-3 dagen kaka

9 maanden geleden

Reactie op Ooievaar12

Bij mij ook best lopend maar mama natura gebruikt wa beter vind ik morgen ga ik protecties aan toevoegen

9 maanden geleden

Drinkt jullie kindje van de complete comfort dezelfde hoeveelheid als van de andere pap?

9 maanden geleden

Reactie op Ooievaar12

Hier ook Met nutrition was het na elke papfles dat ze stoelgang had

9 maanden geleden

Wij gebruiken de comfort nu ook al een week of 2. We maken het flesje voor we aan de pamper beginnen en warmen het wat op en schudden het heel hard. Door het dan even te laten staan (tijdens de pamper) gaan de meeste belletjes eruit. Dan zijn alle brokken opgelost. En valt het inderdaad te doen met de gewone tut. Qua hoeveelheid drinkt hij iets minder heb ik wel de indruk.

9 maanden geleden

Reactie op mylittleangel

Bij mij nan opti pro nan na elke fles

9 maanden geleden

Reactie op Dora03

Wij gebruiken de comfort nu ook al een week of 2. We maken het flesje voor ...
Doe je het melkpoeder erbij voor je het water opwarmt of erna? Heb nu eerst het water opgewarmd en dan het melkpoeder erbij. Maar door de warmte word het lepeltje ´vies´. Het melkpoeder blijft er echt in hangen door de warme damp die uit het flesje komt.

9 maanden geleden

Reactie op Ooievaar12

Doe je het melkpoeder erbij voor je het water opwarmt of erna? Heb nu eerst ...
Het water eerst opwarmen en dan de aantal schepjes indoen. Maar ik doe dat lepeltje niet in het water hoor. Het poeder afmeten en in een potje doen en dat dan in het water doen? Wij gebruiken zo de reispotjes waar je porties poeder op voorhand kan mee klaarmaken.

9 maanden geleden

Wij zijn net overgeschakeld naar deze melk. (Net eerste drankje gehad). Hadden eerst de nan optipro hydrolised protein, een heel dunne melk. Ons zoontje dronk redelijk vaak waardoor we deze iets dikkere melk werden aangeraden. Hij kreeg de melk ook niet uit onze flesjes. We hebben met 3 flesjes geprobeerd, spenen 0,1 en 2. Uiteindelijk lukte het met speen 3 van avent wel maar heel traag. We hebben zelf het gaatje iets groter gemaakt en nu drinkt hij super vlot. Hij vroeg ook bij en heeft nu al 120 gedronken. Terwijl hij van de dunnere melk met moeite 90 dronk (maar dus wel heel snel opnieuw wou drinken)

8 maanden geleden

Reactie op mylittleangel

Waarom doe je de nutriton er ook bij?