6 Reacties

5 dagen geleden

Mijn zoontje heeft nu 10 tandjes waarvan de laatste 2 melkkiezen, doorgekomen toen hij 10 maand was (nu 11 maand) Hier was het eerst de ene kant en iets later de 2e kant waardoor hij toch een 20 tal dagen erg veel last had. Hij was extreem onrustig, oververmoeid, overprikkeld,... Hij was een hele dag niet te houden eigenlijk. Hij kreeg pijnstilling wel voor slapen... Ben op zoek gegaan naar natuurlijke vormen toen en de volgende keer ga ik een roller met lavendel en camille proberen en die op zijn kaken rollen ipv steeds perdolan en nurofen te moeten geven... Hier had hij alleszins erg veel last van die kiezen zowel de periode voor effectieve doorbraak als doorbraak 馃ゴ veel moed!

5 dagen geleden

Hier zijn er ook tandjes onderweg. Inderdaad extreem onrustig, erg moeilijk te troosten, niet willen slapen en erg veel wakker worden. Lijkt ook wel een onuitputtelijke bron aan kwijl te hebben, loopt er gewoon uit. Hopelijk zijn ze er snel door. Nu wel veel meer last lijkt het als met de eerste tandjes.

2 dagen geleden

Reactie op _Karen_

Mijn zoontje heeft nu 10 tandjes waarvan de laatste 2 melkkiezen, doorgekom ...
Dat klinkt allemaal zo herkenbaar..! Ik heb ook gevoeld met mijn vinger en ik heb gemerkt dat zijn achterste tandvlees erg opgezwollen is :( Daarnaast is hij precies ook wat verkouden (lopende neus, hoest en een hees stemmetje). Dat maakt het allemaal nog zwaarder 馃様

2 dagen geleden

Reactie op EchteTulp957742

Hier zijn er ook tandjes onderweg. Inderdaad extreem onrustig, erg moeilij ...
Veel goede moed! Hij heeft bij elk tandje heel veel last gehad. Hij is nu ook om de 2 uur wakker en wil dan drinken aan de borst. Dit valt nu ook samen met zijn sprong en verkoudheid pfff

2 dagen geleden

Reactie op Pink Flowers

Dat klinkt allemaal zo herkenbaar..! Ik heb ook gevoeld met mijn vinger en ...
Oh ja typisch he alles tegelijk :/ Ik vrees dat hier de volgende er ook aankomen want hij kwijlt weer veel en bijt ook weer in alles (lees: mij :( ) Pfff die tanden 馃檲

gisteren

Reactie op _Karen_

Oh ja typisch he alles tegelijk :/ Ik vrees dat hier de volgende er ook aa ...
Haha ja hij durft wel eens te bijten in mijn schouder wanneer ik hem op mijn schoot heb 馃榿