23 Reacties

8 maanden geleden

We gebruiken de tutjes van bibs

8 maanden geleden

Ik heb deze laten maken bij Kleine Kriebels!

8 maanden geleden

Www.Lovelykoordjes.be zeker een aanrader

8 maanden geleden

Jajaaa. Op https://luxespeenkoorden.nl/ hebben wij de onze gehaald☺️ Wouden eerst bestellen om de hoek bij ons bij https://www.tuttercare.be/?utm_source=google&utm_medium=mijn%20bedrijf&utm_campaign=Google%20mijn%20bedrijf en zelf eentje maken, maar de letter A was uitverkocht 🥹 SUUUPER tevreden mee. Soms wel onhandig 🫣

8 maanden geleden

De onze komt van Belle Amour🤗

8 maanden geleden

Reactie op LynnVC02

Jajaaa. Op https://luxespeenkoorden.nl/ hebben wij de onze gehaald☺️ Wouden ...
Hoezo onhandig? Wij hebben nu zonder naam met blauwe bolletjes en vind dat wel handig 🙈

8 maanden geleden

Reactie op Ooievaar12

Hoezo onhandig? Wij hebben nu zonder naam met blauwe bolletjes en vind dat ...
Valt te zien hoe lang of kort de naam is. Soms is het onhandig groot voor onze man waardoor het gewicht zijn tutje uit zijn mondje doet vallen.

8 maanden geleden

Reactie op LynnVC02

Valt te zien hoe lang of kort de naam is. Soms is het onhandig groot voor o ...
Ons zoontje heet Achiel, dus evenveel letters. We zouden een koordje of tut willen met naam omdat zoveel kindjes tegenwoordig dezelfde tut hebben... Leek me handig voor in de crèche dat ze weten welke van ons zoontje is.

8 maanden geleden

Shein 🥰

8 maanden geleden

Reactie op Ooievaar12

Ons zoontje heet Achiel, dus evenveel letters. We zouden een koordje of tu ...
Begrijpelijk. Wij omdat we het gewoon mooi vonden, haha. Maar nog steeds zoals ik zei enorm tevreden mee☺️ Het is maar of je kant-en-klaar wilt of zelf eentje wil samenstellen. Dan is de tweede link van toepassing. :)

8 maanden geleden

Bij shein kan je heel veel modellen vinden

8 maanden geleden

Ik heb de mijne bij lovelykoordjes.be laten maken tijdens custom night. Dan stellen ze die live samen op TikTok en kan je nog aanpassingen laten doen.

8 maanden geleden

Reactie op eline121

Ik heb de mijne bij lovelykoordjes.be laten maken tijdens custom night. Dan ...
Hier ook tijdens custom night bij haar laten maken

8 maanden geleden

Babyzoet in Heppen (Limburg)! Heel tevreden van

8 maanden geleden

Ik heb de onze gekocht op Etsy

8 maanden geleden

Reactie op LynnVC02

Valt te zien hoe lang of kort de naam is. Soms is het onhandig groot voor o ...
Mijn vroedvrouw zei dat je er beter niets aan hangt. Het gewicht van eender wat eraan hangt, zou een negatief effect op het gebit hebben. Dus een fopspeen is oké, maar dan zonder iets eraan… (Ik geef hier gewoon het advies van de vroedvrouw door. Zelf ken ik er niets van.)

8 maanden geleden

Reactie op Knokol

Mijn vroedvrouw zei dat je er beter niets aan hangt. Het gewicht van eender ...
Thuis gebruiken we het tutje zonder koord. Als we op pad zijn vind ik het wel handig, anders valt het misschien op de grond of gaat het verloren.

8 maanden geleden

Reactie op FloTheFlower

Babyzoet in Heppen (Limburg)! Heel tevreden van
De mijne komt ook van babyzoet 👌🥰

8 maanden geleden

Reactie op Ooievaar12

Ons zoontje heet Achiel, dus evenveel letters. We zouden een koordje of tu ...
Wij hadden voor in de crèche tutjes waar de naam was opgedrukt! Voor onderweg gebruikten we wel een tuttenketting van Tuttelien deze keer.

8 maanden geleden

Reactie op Knokol

Mijn vroedvrouw zei dat je er beter niets aan hangt. Het gewicht van eender ...
Hier ook te horen gekregen dat tutjes met bolletje slecht zijn voor (de ontwikkeling ) van de tandjes. Beter de platte nemen..