10 Reacties
8 maanden geleden
Geen ervaring wat betreft voeding want ik geef borstvoeding maar herkenbaar wat betreft het slapen... Hij slaapt overdag enkel op mij of in draagdoek. Osteopaat heeft gezegd 'dat hij nog even een draagdoek baby zal blijven' - dus eventueel te overwegen voor jou om hem toch te laten dutten.
Succes!
8 maanden geleden
Wij hebben een baby met koemelkeiwitallergie, merk wel wat overlap in jouw verhaal.
Qua voeding hier volledig hetzelfde, win geven sinds dinsdagochtend novalac op aanraden van de kinderarts. Echt intens verschil hier, in positieve vorm want met de nan complete was bet zelfs erger dan ervoor 馃檲
8 maanden geleden
Reactie op FloTheFlower
Wij hebben een baby met koemelkeiwitallergie, merk wel wat overlap in jouw ...
Wel dus de novalac allernova hier 馃檲
8 maanden geleden
Reactie op _Karen_
Geen ervaring wat betreft voeding want ik geef borstvoeding maar herkenbaar ...
De osteopaat stelde dit ook voor, maar de kinderarts raadde dit af omdat ze dit snel gewoon worden en je dat nie zo makkelijk zou afgeleerd krijgen. Daarom dat we dit voorlopig nog niet gedaan hebben
8 maanden geleden
Reactie op FloTheFlower
Wij hebben een baby met koemelkeiwitallergie, merk wel wat overlap in jouw ...
De kinesist zei inderdaad dat sommige kindjes reageren op het middel dat gebruikt wordt om de complete comfort in te dikken. Als er brokjes in het flesje zitten is het echt wel een plak boel 馃檲
Na hoeveel dagen merkten jullie verschil?
Heeft jullie kindje ook reflux?
8 maanden geleden
Reactie op Ooievaar12
De kinesist zei inderdaad dat sommige kindjes reageren op het middel dat ge ...
Denk dat ons meisje er dan een van is. Oh, die smurrie, vreselijk...
Eigenlijk na voeding 2 al wel wat verschil. We zijn nu dag 3 en nu merken we echt heel goed dst het betert. Door de kma had ze verborgen reflux, die is nu al veel minder maar nog wel licht aanwezig
8 maanden geleden
Reactie op Ooievaar12
De osteopaat stelde dit ook voor, maar de kinderarts raadde dit af omdat ze ...
Snap ik, ieder zijn visie er over. Voor mij is het belangrijker dat hij slaapt, we zien dan wel of het afleren nodig is op termijn.
Een 'newborn' kan je niet verwennen is een meer recente visie.
8 maanden geleden
Sinds de Novalac voeding heeft ons zoontje harde stoelgang en heb de indruk dat hij ook moeite heeft om het eruit te duwen.
Heeft nog iemand deze ervaring? Of tips?
8 maanden geleden
Wij geven ook novalac allernova AR. Sinds een 2tal weken, onze 6de melk die we proberen in overleg met pediater... en voorlopig lijkt reflux ondercontrole hiermee, veel comfortabeler en gewicht gaat nu ook in stijgende lijn 馃馃徎 stoelgang moeilijkheden merken we ook, maar voorlopig lukt dit nog!
8 maanden geleden
Reactie op Ooievaar12
Sinds de Novalac voeding heeft ons zoontje harde stoelgang en heb de indruk ...
Hey, wij geven de novalac allernova sinds dinsdag. Eerst had ons meisje ook problemen met de stoelgang dat ze moeite moest doen maar hiervoor had ze bijna altijd diaree consistensie van stoelgang dus ja, ze moest nooit moeite doen denken wij. Sinds vandaag is haar stoelgang langzaam richting normale consistentie aan het gaan.