5 Reacties

vorige week

Hier ook, ons zoontje zit eigelijk vanaf zijn geboorte niet graag in de auto en is heel de weg aan het jammeren/wenen en soms echt krijsen. Ontzie het me hierdoor ook vaak om ergens naar toe te gaan. Mijn man kan het goed negeren maar ik ook niet, vaak dus huilbuien van allebei tijdens een autorit😅 jammer genoeg dus geen tips. Enkel een filmpje op de gsm zou eens helpen voor enkele minuten maar zeker geen wondermiddel😅

vorige week

Mijn dochter is ook 10 maanden en is sinds kort super aanhankelijk. Ze wil continu gepakt worden. In de auto is het daardoor ook veel jammeren/huilen omdat ze dan ‘alleen’ zit. Pittige periode vind ik!

vorige week

Reactie op LieselotteK

Mijn dochter is ook 10 maanden en is sinds kort super aanhankelijk. Ze wil ...
Ja echt een moeilijke leeftijd he? Hier eentje die continue kruipt, overal zich rechttrekt.. vermoeiende periode🫣🤣

vorige week

Is de maxicosi nog goed afgesteld? Hier merkte ik dat de riempjes aan de schouders te laag zaten, waardoor het oncomfortabel was

6 dagen geleden

Ik ben veranderd van autostoel en alles was daarmee opgelost. Ipv liggen is het nu zitten... beetje te vroeg maar alle verdriet is wel verdwenen.