3 Reacties

vorige week

Meestal zal inderdaad de melkproductie verminderen en mogelijks niet meer voldoende zijn. Bij mij persoonlijk was dit niet het geval, maar ik heb altijd véél melk gehad. Na 1 jaar is het al veel realistischer om naar 2 of 3 keer per dag te gaan, maar zelfs dan nog kan het voor sommige vrouwen een probleem geven ivm hun productie.

vorige week

Reactie op ineke1303

Meestal zal inderdaad de melkproductie verminderen en mogelijks niet meer v ...
Je kan altijd eens horen bij de LLL die gaan je nog beter kunnen informeren hierover!

vorige week

Misschien heb ii het niet goed uitgelegd, mijn excuses. Luca gaat naar de creche van ma-do. Dus die dagen gaf ik smorgens borstvoeding, en dan op de creche krijgt hij papjes en mijn afgekolfde melk of kunstvoeding. Wanneer hij terugkomt vd creche krijgt hij dan ng een fles kunstvoeding van 240ml voor het slapen gaan. Rond 23u id avond kolf ik dan nog on wat melk te voorzien voor de volgende dag. Vrijdag-zondag geef ik borstvoeding zoveel mogelijk en kunstvoeding. Nu gaf ik tot vorige week ongeveer zeker zo een 4tal keer borstvoeding of kolven in totaal (2x borstvoeding live en 2x kolven). Dat is nu verminderd naar 2 keer omdat ik dan door de dag vaak vergat te kolven door werk en omdat luca snachts niet altijd meer vraagt voor borstvoeding.. nu heb ik dus schrik dat ik dus hierdoor helemaal geen borstvoeding meer ga kunnen geven want ik zou graag toch 2-3 keer nog willen geven. Iemand enige ervaring of tips hoe af te bouwen tot 2 borstvoedingsmomentjes per dag ?