60 Reacties
4 maanden geleden
Wij hebben dit ook net doorstaan. Duurde elke avond een uur en half om haar in slaap te krijgen 🙈 3 boekjes lezen, liefst elk boekje 3 keer, zolang ze maar tijd kon rekken. Kon haar 2 weken lang enkel in haar bed leggen als ze in mn armen in slaap viel. Gelukkig sinds een week weer over! Ik heb het gewoon effe doorstaan..
4 maanden geleden
Reactie op Chelchris
Mijn God… en dit duurde 2 weken 🙈🤯 en nu lukt het weer zoals voordien?
Jep 2 weken 🙈 middagdutjes idd ook een ramp 😅 nu gaat het weer zoals voordien 🙏 Wij hebben altijd onze routine aangehouden, maar moesten erna enkel wachten tot ze in slaap viel of we konden opnieuw beginnen 🙈 Effe een pittige periode, maar het gaat weer over!
4 maanden geleden
Reactie op SoonTwoUndertwo
Jep 2 weken 🙈 middagdutjes idd ook een ramp 😅 nu gaat het weer zoals voor ...
Hier ook weer terug normaal, inderdaad routine aanhouden. Met het middagdutje heb ik wel een paar keer gehad dat ik hem na een uur gewoon uit bed haalde en dan 's middags dan nog maar een stuk met hem ging wandelen.
4 maanden geleden
Reactie op SoonTwoUndertwo
Jep 2 weken 🙈 middagdutjes idd ook een ramp 😅 nu gaat het weer zoals voor ...
Ja daar probeer ik me ook aan vast te houden.
Hij is inderdaad ook sinds kort van 2 naar 1 dutje gegaan dus dat zal ook wel meespelen. Maar dan ook nog eens dat middagdutje moeilijk in slaap vallen en nu dan ook ‘s avonds .. halleluja.. maar ja tis een fase zullen we maar zeggen 🙈
4 maanden geleden
Reactie op Chelchris
Hij is inderdaad ook sinds k ...
Ja al die fases, het kan pittig zijn 😅
4 maanden geleden
Reactie op Chelchris
Hij is inderdaad ook sinds k ...
Hopelijk is het bij jullie ook snel voorbij! Ik dacht ook echt: Nerée niet weer dit 🫣 en was me al mentaal aan het voorbereiden om zelf weer om 20u naar bed te gaan maar het viel gelukkig mee haha.
4 maanden geleden
Hier juist hetzelfde.. duurden echt 1 tot 2uren om haar in slaap te krijgen, en als ze dan sliep was ze geplakt aan mij 🙃 ik moest constant bij haar blijven. Helaas heeft het wel bijna 2 weken geduurd. Maar het gaat over!!! Nu is ze terug de oude gelukkig! Met heel veel geduld en liefde gaat het hopelijk snel voorbij🙏🏼💝
MOD
4 maanden geleden
Reactie op Chelchris
Oh nee lijkt me ook heel vermoeiend
Wij geraken echt op. We weten niet wat er verkeerd gaat. Hij kan soms ook zo beetje wenen in zijn slaap. Hij wordt dan wakker, wilt een flesje en is direct op. Hij kan dan nog heel lang wakker liggen , hij heeft ons dan niet nodig maar wij horen hier alles. Iemand tips? Ik krijg echt slaaptekort
4 maanden geleden
Reactie op EDK1987
Ik denk dat die van ons nog nooit uit een slaapregressie is geraakt😮💨, n ...
Herkenbaar! Hier is't ook (nog altijd) zo. Wij ondergaan het gewoon een beetje 🙈 mijn vermoeidheid valt op dit moment best mee... Ik ben wel al eens naar de huisarts geweest omdat ik oververmoeid was en zij had me dan een weekenhalf thuis geschreven. Mss kan je dat eens doen? Dat lost het niet op, maar dan kan je wel even je eigen batterijen opladen zodat je er weer voor een tijdje tegen kan.
Draag vooral goed zorg voor jezelf!!
3 maanden geleden
Reactie op R2024
Hier om 4u30 plots wakker elke dag 😞
Hier ook opeens. Oef dat valt even zwaar! Hij is dan ook echt klaarwakker en hyperactief en ik zit daar dan half slapend naast 😅 Vandaag is mijn dagje met hem en ik denk dan echt: wat moet ik de hele dag met hem doen als hij al zo vroeg wakker is?