4 Reacties

2 dagen geleden

Deels herkenbaar. Het klinkt heel vermoeiend voor jullie... En vaak ziek kindje én een slechte slaper... Regel het maar als ouders terwijl je zelf al oververmoeid bent... Dat is echt heel zwaar. Hier begint het slaaptekort na 13 maanden ook zijn tol te eisen. Ik zat er afgelopen weekend volledig door. Veel wenen, ruziemaken, emotioneel loop ik op de toppen van mijn tenen. Ik Ik voel ook dat ik tegen mijn grenzen bots. Wij hadden vandaag een slaapconsult, maar zoveel is er niet uit gekomen: hoe we op andere manieren kunnen troosten, apart slapen en zorgen dat je als ouders zelf genoeg kan bijtanken overdag (hobby's...). Dat laatste vind ik zo moeilijk. Ik ga donderdag naar de huisarts om aan te geven dat ik op geraak... Kan jij je eventueel laten thuis zetten om zelf weer wat op te laden?

2 dagen geleden

Reactie op Sophie_vc

Deels herkenbaar. Het klinkt heel vermoeiend voor jullie... En vaak ziek ki ...
Wel we zijn nu allemaal thuis gezet. Gisteren uiteindelijk met ons zoontje op de spoed beland. Hij is even opgenomen geweest en hij heeft een zware griep type a ofzoiets. Hij is best zwak en mijn man zit er compleet door. Ik ben al die maanden thuis geweest om voor hem te zorgen dus ja

2 dagen geleden

Pff dat klinkt allemaal echt heel erg pittig. Ik heb geen tips, maar wil jullie gewoon een hart onder de riem steken. Hopelijk wordt het snel allemaal beter, en dat de zonnige dagen ook zullen zorgen dat er wat minder ziekte is en wat meer energie. Hebben jullie familie/vrienden/buren die jullie om hulp kunnen vragen? Ons gewoon even een middagje op te passen of wat eten te brengen ofzo?

gisteren

Reactie op TessahS

Pff dat klinkt allemaal echt heel erg pittig. Ik heb geen tips, maar wil ju ...
Niet echt