5 Reacties

vorige maand

Hey Tiffany Wat een verdrietig nieuws 馃挃 Heel veel moed en sterke voor jou en je gezin. Ik kan niet echt goede antwoorden geven op je vragen, ik weet ook niet wat "goed" is om te doen, maar ik denk dat het super normaal is dat jouw verdriet nu zichtbaar is voor haar en mijn menig is dat het een goed ding is om dat niet te verstoppen en je haar daar zeker mag bij betrekken. Mss kunnen jullie samen kijken naar foto's van je buik/echo/Juliette. Haar betrekken bij rituelen rondom het afscheid... Het is ontzettend moeilijk omdat het voor Marie super abstract is allemaal... Maar naarmate ze ouder wordt, zal ze het wel meer beseffen. Ook belangrijk om nog leuke dingen te doen samen, als jij dat (nog) niet kan hulp inschakelen door vrienden/grootouders. Dat ze er mss ook even uit is? Hmmm... Ik vind het ook moeilijk om als buitenstaander advies te geven. Het is ook nog maar net gebeurd, dus jouw verdriet zal nog heel intens zijn. Vraag zeker ook raad aan je vroedvrouw of psycholoog van het ziekenhuis. Zij zullen je daarin beter kunnen helpen! Veel moed om erdoor te gaan en als je hier iets wil delen of vragen kan dat zeker.

vorige maand

Reactie op Sophie_vc

Hey Tiffany Wat een verdrietig nieuws 馃挃 Heel veel moed en sterke voor jou ...
Dankjewel voor je lieve berichtje. Het is voor haar inderdaad allemaal nog moeilijk te begrijpen. Ik doe mijn best om nog leuke dingen te doen met haar, ben eerlijk heel blij dat zij hier nog rondloopt want ze is momenteel de enige die er in slaagt om echt een glimlach om men gezicht te toveren. Ik ga na het weekend eens contact opnemen met het ziekenhuis ivm een psycholoog, stond er voordien nog niet zo voor te springen, maar heb nu toch het gevoel dat het mij alleen niet gaat lukken 馃珷. In het ziekenhuis kregen we een boekje mee, maar dat boekje is voor haar momenteel ook nog wat moeilijk, naar later toe gaan we dit wel gebruiken.

vorige maand

Reactie op Tiffany_N

Dankjewel voor je lieve berichtje. Het is voor haar inderdaad allemaal nog ...
Je moet er niet alleen door. Laat je maar goed omringen. Vrienden van ons zijn ook hun kindje verloren op 33 weken en zij hebben veel gehad aan Boven de wolken en Berrefonds.

vorige maand

Reactie op Sophie_vc

Je moet er niet alleen door. Laat je maar goed omringen. Vrienden van ons z ...
Boven de wolken is bij ons ook foto's komen nemen, heel dankbaar daarvoor en ook door het koffertje van berrefonds mooie herinneringen kunnen maken van de voetafdrukjes van haar nzo.

vorige maand

Reactie op Tiffany_N

Boven de wolken is bij ons ook foto's komen nemen, heel dankbaar daarvoor e ...
鉂わ笍