5 Reacties

5 dagen geleden

Hahaha amai exact hetzelfde hier.. heelfrustrerend! Zelfs in de crèche durft hij de fruitpap letterlijk uitspugen. Hier gaat yoghurt en vlees nog heel goed binnen 🤷🏼‍♂️

5 dagen geleden

Heel herkenbaar! Ik maakte me ook zorgen, maar lees toch overal dat het heel normaal is en ook geen kwaad kan. Ze groeien nu wat langzamer dus hebben soms ook wat minder brandstof nodig. Toevallig is ons zoontje deze week opeens een bodemloze put, hij grist zelfs het eten van mijn bord en zit continu naar de kast te wijzen waarvan hij weet dat daar het brood en de cracottes liggen, of hij wijst naar de flesjes. Ook op de opvang wisten ze deze week niet wat ze met hem aan moesten 😅 Maar vorige week at hij dus niks

5 dagen geleden

Reactie op TessahS

Heel herkenbaar! Ik maakte me ook zorgen, maar lees toch overal dat het hee ...
Oke het stelt toch ook gerust dat het weer snel kan keren 😁😁

5 dagen geleden

Ja hier ook! Nu heeft hij meer nood ook aan zijn melk. Hij krijgt een sterke wil en wijst altijd naar wat op ons bord ligt ook en wilt dan minder eten. Zijn mondje doet ook pijn denk ik, er komen 3 kiezen tegelijkertijd. Fruitpap nog steeds een hel

5 dagen geleden

Hier ook! Vaak direct wenen en wegduwen, soms in zijn mond stoppen en dan weer uitspuwen, …. Yoghurt en ochtend-en avondmelk gaan ook nog goed.