3 Reacties
vorige maand
Ik denk dat het een beetje per kind verschilt, zsommige zijn er direct mee weg en anderen kunnen er niks mee. Mijn zoontje zit in de laatste categorie, wij hadden een scoot and ride maar hij vindt er niks aan. Gelukkig kunnen we die later ombouwen tot step. Wij gaan voor zijn verjaardag dus een driewieler met trappers geven in de hoop dat hij dat wel leuk vindt 馃槄
vorige maand
Reactie op TessahS
Ik denk dat het een beetje per kind verschilt, zsommige zijn er direct mee ...
Bij de scoot and ride vind ik het zo een nadeel dat ze niet echt kunnen 麓sturen麓. Er zijn toch wat kindjes die dit niet begrijpen precies 馃. Wij hadden eerst de little starter van Bandits and angels, die begint nu echt te klein te worden. Ik ga nu van hetzelfde merk voor de 麓starter麓 gaan volgens mij, omwille van de lage opstap.
MOD
vorige maand
Reactie op Tiffany_N
Bij de scoot and ride vind ik het zo een nadeel dat ze niet echt kunnen 麓st ...
Wel wij hebben de scoot and ride ook en nu hij hem steeds meer gebruikt, gaat het sturen beter en beter omdat het losser komt. We hebben als eens een loopfiets geprobeerd bij onze zoon, maar gaat telkens rechtstaan en gewoon stappen. Hij blijft niet zitten op het zadel. Ik de k dat hij het nog niet goed doorheeft en langs de andere kant moet je ook bij zo een loopfiets je evenwicht kunnen bewaren.