8 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Ann9014
Mijn 5 jarige eet nog steeds met momenten gescheurde boterhammen uit een ba ...
Haha! Dat doet ons zoontje ook graag haha, stukjes met zijn mond van het bord eten 馃槄 en ik weet het, ooit zal het een puber zijn en ga ik klagen dat hij de kasten leeg eet.
Ik voel me soms ook echt zo'n bomma omdat ik me intens trots kan voelen als mijn zoontje wel een keer goed eet haha. Vandaag stopte hij een stukje avocado in zijn mond en mijn vriend en ik waren echt van: omg zag je dat? Helaas bleef het maar bij 1 stukje.
3 maanden geleden
Reactie op TessahS
Haha! Dat doet ons zoontje ook graag haha, stukjes met zijn mond van het bo ...
Komt goed hij heeft dat 1 stukje niet uitgespuugd en gedaan alsof je hem wilde vermoorden? Dan lust die het en zal die rond 3 jaar ook wel normaler doen 馃ゲ onze jongste is ook verschrikkelijk dagen niets eten en dan avocado met broccoli zten alsof het chips is en ja liefst als het op de grond ligt . Ik hou ze niet tegen behalve als het in de plas modder licht (teleurstelling was enorm dat ze het er niet uit mocht vissen...) blijf gewoon dingen aanbieden alles komt goed
3 maanden geleden
Reactie op Ann9014
Komt goed hij heeft dat 1 stukje niet uitgespuugd en gedaan alsof je hem wi ...
Bedankt voor de geruststelling! 鈽猴笍 Ergens is het ook wel grappig dat hij geen boterham met choco wil, maar als we dan ergens zijn en ik bestel een Chocolademuffin dat hij die helemaal oppeuzelt en ik een tweede voor mezelf moet bestellen 馃槄 Ik denk ook niet dat hij iets tekort komt, maar ik vind het wel jammer dat het avondeten nu zo lastig is.
2 maanden geleden
De filmpjes van Kind&Gezin op YouTube over dit onderwerp zijn heel interessant en kaderen goed hoe je ermee kan omgaan!
Niet eten of weinig eten is heel normaal bij peuters. Beste wat je kan doen is *loslaten* 馃槃
Hier ook eentje dat sommige dagen niets eet en andere dagen begrijpen we niet waar hij het allemaal steekt. Wij maken ons daar niet druk in, enige regel die we hebben is dat eten aan tafel gebeurt en er niet mee rondgelopen wordt in huis.