30 Reacties

2 maanden geleden

Wij hebben een heel mondige dame 🙈 ze zegt, mama, papa 'ba' voor bal en voor bad, 'be' voor bed, 'boe' voor boek. neejneej zegt ze ook als ze geen zin heeft 😅 stappen daarentegen zal nog een tijdje duren

2 maanden geleden

Mijk dochtertje 11 maanden bijna 1 zegt mama,papa maar ook soms soms kan ze het en soms niet geen druk komt zeker wel sommige kinderen zijn rapper dan de andere de ene wandelt rappen en de anders praat rapper

2 maanden geleden

Ons zoontje zegt al sinds een paar weken heel duidelijk 'mama' tegen mij. Mijn vriend is nogal teleurgesteld dat we nog geen 'papa' hebben gehoord 😅 Verder heeft hij al een keer 'kaka' gezegd toen ik hem verschoonde en 'umba' toen hij een boekje van Bumba zag. En hij zegt 'boe' als hij naar de boekjes wijst. Hij zegt nog meer dingen maar ik heb nog geen idee wat hij daar mee bedoelt haha.

2 maanden geleden

Hier mama, Kijk, Als we weg gaan zegt ze dada, nee

2 maanden geleden

En soms wil ze kiekeboe zeggen en Dan zegt ze kie 😅🤣🤣

2 maanden geleden

En papa begint hier nu beetje is vooral de hele tijd pa

2 maanden geleden

Reactie op TessahS

Ons zoontje zegt al sinds een paar weken heel duidelijk 'mama' tegen mij. ...
Ja hier ook die haar bebbel sta geen seconde meer stil en maar een uitleggen 😅🤣🤣

2 maanden geleden

Reactie op LeonieCl

Wij hebben een heel mondige dame 🙈 ze zegt, mama, papa 'ba' voor bal en vo ...
Wow!! Rune heeft nog maar 1 woordje "dada" en hij gebruikt het als hij zelf vertrekt, als iemand van ons zijn jas aandoet, als hij gaat slapen. Hij weet dus heel goed wat het betekent. Hij leerde het op de crèche want wij zeiden dat nooit.

2 maanden geleden

Reactie op Sophie_vc

Wow!! Rune heeft nog maar 1 woordje "dada" en hij gebruikt het als hij zelf ...
Dada zegt ze hier sinds gisteren ook wanneer ze wuift, dacht eerst dat het toevallig was maar daarnet deed ze het opnieuw bij het slapen gaan 🥰 eenmaal ze vertrokken zijn gaat het snel 🙈 maar zoals ik zei, stappen zal nog wel even uit blijven 😅

2 maanden geleden

Reactie op anoes90

Ja hier ook die haar bebbel sta geen seconde meer stil en maar een uitlegge ...
Hij raakt ook mega gefrustreerd als we hem niet begrijpen 😂 Dam blijft hij maar wijzen en iets zeggen en dan zijn wij zo van: bedoel je dit? En dan schiet hij zo heel driftig zijn hoofd haha.

2 maanden geleden

Mama papa en nene (Renée)

2 maanden geleden

Hier kan ze al 'ne' en dan heel hard nee schudden met haar hoofd. Dat wordt nog wat... 🤣

2 maanden geleden

Hier is het 'poe' voor de poes. Papa, soms als ik geluk heb een keer mama 🥲. Dada Tutte voor z'n tut En eate (limburgs voor eten). Ik hoop na 2 kinderen met een lang logo traject dat deze spraak ontwikkeling zo goed blijft. 😂😂

vorige maand

Hier is het mama, papa, kaka en ga nu naar alles dat hij aanduidt, het begon met ga naar de kat

3 weken geleden

Hier is ze 11 maanden en zegt Bumba , bal en papa

3 weken geleden

Oooh... Rune heeft er plots een paar woordjes bij: - peppa voor papa - enijntje voor konijntje (hij kan die "tje" - klank nog niet echt zo uitspreken, maar het is heel duidelijk dat hij konijntje bedoelt. -aadèh voor slaapwel So cute 🫠

3 weken geleden

Hier is het heel de dag door ‘bio bio bio’ en ik zou niet weten wat dat wilt zeggen 😂😂😂

3 weken geleden

Reactie op 1994bv

Hier is het heel de dag door ‘bio bio bio’ en ik zou niet weten wat dat wil ...
Denk dat hij liever wat meer bio wil eten.. 😂 Hier is 'bahhh' bij de luier nu z'n favo woord.

3 weken geleden

Hier heel de dag dada dada en mama 😊

3 weken geleden

Lief hé. Hier zodra hij uit bed komt 'dada tuttie'. En als we ga je mee zeggen rent hij dada roepend naar de achterdeur 💗