30 Reacties

2 maanden geleden
Mijk dochtertje 11 maanden bijna 1 zegt mama,papa maar ook soms soms kan ze het en soms niet geen druk komt zeker wel sommige kinderen zijn rapper dan de andere de ene wandelt rappen en de anders praat rapper

2 maanden geleden
Ons zoontje zegt al sinds een paar weken heel duidelijk 'mama' tegen mij. Mijn vriend is nogal teleurgesteld dat we nog geen 'papa' hebben gehoord 😅 Verder heeft hij al een keer 'kaka' gezegd toen ik hem verschoonde en 'umba' toen hij een boekje van Bumba zag. En hij zegt 'boe' als hij naar de boekjes wijst. Hij zegt nog meer dingen maar ik heb nog geen idee wat hij daar mee bedoelt haha.

2 maanden geleden
Reactie op LeonieCl
Wij hebben een heel mondige dame 🙈 ze zegt, mama, papa 'ba' voor bal en vo ...
Wow!! Rune heeft nog maar 1 woordje "dada" en hij gebruikt het als hij zelf vertrekt, als iemand van ons zijn jas aandoet, als hij gaat slapen. Hij weet dus heel goed wat het betekent. Hij leerde het op de crèche want wij zeiden dat nooit.

2 maanden geleden
Reactie op Sophie_vc
Wow!! Rune heeft nog maar 1 woordje "dada" en hij gebruikt het als hij zelf ...
Dada zegt ze hier sinds gisteren ook wanneer ze wuift, dacht eerst dat het toevallig was maar daarnet deed ze het opnieuw bij het slapen gaan 🥰 eenmaal ze vertrokken zijn gaat het snel 🙈 maar zoals ik zei, stappen zal nog wel even uit blijven 😅

2 maanden geleden
Reactie op anoes90
Ja hier ook die haar bebbel sta geen seconde meer stil en maar een uitlegge ...
Hij raakt ook mega gefrustreerd als we hem niet begrijpen 😂 Dam blijft hij maar wijzen en iets zeggen en dan zijn wij zo van: bedoel je dit? En dan schiet hij zo heel driftig zijn hoofd haha.