14 Reacties

vorige maand

Heel blij voor jou! Hier nog steeds 3-4x per nacht wakker 😓

vorige maand

Hier twee weken ook 🎉

vorige maand

Hier heeft ze eigenlijk.altijd doorgeslapen enkel als ze ziek is moet ik snachts eruit. Weet dat ik heel veel geluk heb.

vorige maand

Super fijn, welkom terug in het land der levenden 😂 🥳

vorige maand

Wij hebben de peutercursus snuggles and dreams aangekocht en hij slaapt ook door, behalve nu kleine periode niet maar hij was ziek

vorige maand

Reactie op anned1998

Heel blij voor jou! Hier nog steeds 3-4x per nacht wakker 😓
Ooooh da's echt nog veel!! Hoe hou je het vol 😳?

vorige maand

Reactie op TessahS

Super fijn, welkom terug in het land der levenden 😂 🥳
Haha, I wish... 11 weken zwanger nu van de 2e en ik slaap echt erbarmelijk 🙈🙈🙈

vorige maand

Reactie op Sophie_vc

Haha, I wish... 11 weken zwanger nu van de 2e en ik slaap echt erbarmelijk ...
Proficiat

4 weken geleden

Reactie op Sophie_vc

Ooooh da's echt nog veel!! Hoe hou je het vol 😳?
Geen idee, ben ook 19 weken zwanger van de tweede dus een beetje bang voor wat het gaat geven… 🥲

4 weken geleden

Reactie op anned1998

Geen idee, ben ook 19 weken zwanger van de tweede dus een beetje bang voor ...
Heavy!! Op een paar maanden kan er wel nog wat veranderen, daarop hopen? 🫠 Wij zijn er aan begonnen met de gedachte: we zien het dan wel, we lossen het dan wel op. Succes 🍀🍀🍀

3 weken geleden

Bij ons heeft ze een periode doorgeslapen maar dat was voor ze 1 jaar werd… elke avond/nacht zeker 1 keer eruit en kan soms tot 4 keer gaan 😓 en het is meestal alleen om haar tut weer te geven terwijl ze hem wel zit liggen of zelf kan nemen. Of omdat haar doekje uit haar bed is gevallen! Wij beginnen ook te denken dat ze misschien beter al naar een groot bedje gaat omdat ze ook nooit stil ligt in haar bedje. Heeft iemand hier tips over??

3 weken geleden

Reactie op Shay Robeyns

Bij ons heeft ze een periode doorgeslapen maar dat was voor ze 1 jaar werd… ...
Niet echt... Een vriendin van me legde verschillende tutjes in het bedje van haar kindje zodat hij er zeker een kon terugvinden. Tutje vastclippen aan pyjama? Maar het is mss ook een vorm van nabijheid die ze vraagt? Wij namen (nemen, gisteren werd hij nog eens om 1u wakker) ons kindje nog steeds bij ons in bed als hij wakker wordt... Gebruiken ikea bed als co-sleeper. Succes! 4x per nacht is pittig!,

3 weken geleden

Ons zoontje wordt ook nog elke nacht wakker, meestal 1 keertje, en dan nemen we hem ook bij ons in bed. Dat werkt voor ons het beste, voor iedereen meeste slaap 😊 soms wordt hij om 22u al wakker, soms om 1u soms pas 5u. Ganse nacht doorslapen zou zo fijn zijn, maar helaas zijn we daar nog niet. Op vakantie lukte het wel, dus soms denken we ook dat we van bedje moeten veranderen. Hebben jullie al een groot bed, wij denken aan een vloerbed.

3 weken geleden

Reactie op penguin42

Ons zoontje wordt ook nog elke nacht wakker, meestal 1 keertje, en dan neme ...
Wat bedoel je met groot bed? Ons zoontje slaapt in een peuterbedje van 70x140, wel nog met een hoge zijkant Zodra hij met deken gaat slapen (of over de rand begint te klimmen) dan veranderen we de zijkant naar een lage.