5 Reacties

2 dagen geleden

Wij starten tss kerst en nieuw met zindelijkheidstraining. Creche raadde aan zeker geen pamperbroekjes te gebruiken en gewoon coldturkey de pamper te wisselen voor onderbroekjes. Door de ongelukjes leren ze het sneller. Ochtendfkesje wordt hier steeds minder populair, maar avondfles heeft ze wel echt nog nodig. Vanaf 2 jaar peuterbedje, maar wel nog gewoon met slaapzak want ze ziet alle hoeken van haar bed. We gaan overschakelen naar een slaapzak met voetjes.

2 dagen geleden

Wij zijn precies nog niet zover 馃き onze fles in de ochtend en avond (150ml) gaat nog steeds heel vlot binnen. Ze geeft wel eens aan kaka te moeten doen en gaat dan op het potje zitten, maar verder als dat komen we nog niet. Ik zou ze geen onderbroekje over de pamper doen, is veel te veel om zelf uit te leren doen ook. Onze meid draagt pamperbroekjes en als we er aan beginnen is het gewoon een pamperbroekje met een onderhemdje zonder extra onderbroek erover. Thuis training zal in de blote poep gebeuren 馃お

gisteren

Wij liggen ook in de knoop rond zindelijkheid hoe er best aan te beginnen. Ik volg hier even. Wat ik wel al veel gehoord heb, is een onderbroekje en daarover de pamper.

gisteren

Peuterbed doen wij zeker nog niet. Finn is al een slechte slaper en vind dat ik nog niet kan verwachten dat hij in zijn bedje zal blijven liggen, had gelezen dat op die leeftijd die impulscontrole er nog niet is en wij hebben echt een pittig kindje馃き

gisteren

Reactie op EDK1987

Peuterbed doen wij zeker nog niet. Finn is al een slechte slaper en vind da ...
In jullie geval snap ik dat wel! Even genieten misschien ook van de ingebroken nachten voor de volgende fase aanbreekt 馃槀 David slaapt echter al heel lang heel goed, en op de opvang slaapt hij ook al op een gewoon bedje zonder omranding.