11 Reacties

Bij ons was ons ventje ook groter geschat op zen weken en wij zijn bevallen op 37,5 . Van een jongentje dat 49 cm was

10 uur geleden

Reactie op BewonderenswaardigeMeeuw972854

Bij ons was ons ventje ook groter geschat op zen weken en wij zijn bevallen ...
Oh proficiat ja mijn is een meisje mijn 2de papa heeft ook grote benen 馃檲

Reactie op Ashleyke

Oh proficiat ja mijn is een meisje mijn 2de papa heeft ook grote benen 馃檲
Merci ja hier was het mijne 5de kindje .. men laaste 3 zijn kort op elkaar 2022 2023 & 2025 .. wij zelf zijn ook nie van de grote ma denk da mijn lichaam zo gewoon iets had van tis goed geweest 馃ぃ

10 uur geleden

Door zwangerschapvergifting bij laatste bezoek, binnen 24u moest hij eruit aan 37+2 woog 3,664 kg en 51 CM werd meer dan 4 kg geschat en dit ging niet haalbaar zijn voor mij..was nu al 5 CM gescheurd 馃檲

9 uur geleden

Hier bevallen van zoontje met 35weken in 2023 en was toen 2kg750 en 47cm groot das ongeveer voor een 37weken zwangerschap en van dochtertje nu met 36weken en ze was 3kg100 en 48,5cm wat meestal bij een 39weker zo is kwa gewichtje. Ben zelf maar 1m50 groot dus niet groot en toch kleine reusjes op de wereld gezet. Beide waren geschat als ik de 37 a 38weken ging halen boven de 4kg300.

9 uur geleden

Reactie op Lindsaytje

Hier bevallen van zoontje met 35weken in 2023 en was toen 2kg750 en 47cm gr ...
Oh ik ben ook maar 1m52 馃檲

9 uur geleden

Reactie op Ashleyke

Oh ik ben ook maar 1m52 馃檲
Ik op de kop 1m50 馃槄 je zou denken dat iets kleinere mensen kleine kindjes op de wereld zetten, maar niets is minder waar wij zetten alleen maar reusjes op de wereld...

9 uur geleden

Reactie op Lindsaytje

Ik op de kop 1m50 馃槄 je zou denken dat iets kleinere mensen kleine kindjes ...
Ja das echt zot vind ik mijn vriend is 1m75 ik verschoot daar straks zo lange been terwijl 37 weken ben haar been is lengte 39 weken dacht echt amai gaat pijn doen 馃槀

9 uur geleden

Reactie op Ashleyke

Ja das echt zot vind ik mijn vriend is 1m75 ik verschoot daar straks zo lan ...
Al mijn kindjes liepen altijd voor kwa groei, meestal 2 weken behalve ons Beau zij liep 3weken voor. Mijn man is 1m85 maar zoontje en dochtertje zijn via zaaddonor en donor is tussen de 1m60 en 1m70 al onze sterretjes zijn wel van mijn man behalve Angel.
Hier ook, beentjes op P97, mijn man is 1m97 dus komt wel ergens van 馃槄

7 uur geleden

Reactie op Ashleyke

Ja das echt zot vind ik mijn vriend is 1m75 ik verschoot daar straks zo lan ...
De beentjes voel je niet tijdens de bevalling! Het is de hoofdomtrek wat je gaat voelen 馃き