15 Reacties

Ons zoontje krijgt enkel flesvoeding en dit uit Dr Brown flessen. Hier is hij enorm goed mee

gisteren

Hier borstvoeding maar toen we moesten bijvoeden met gekolfde melk deden we dit met een mam flesje. Bij zoontje 2jaar terug ook zo gedaan en nooit problemen mee gehad

gisteren

Ik geef een mix van moedermelk en kunstvoeding ik dr Brown flesjes

gisteren

Ik geef ons meisje haar pap (uitsluitend kolven en poeder indien nodig) met de Difrax S fles. Met de newborn speentjes.
Flesvoeding, maar ook naar speen 3 moeten schakelen

gisteren

Hier de lansinoh flesjes waren de enige die onze eerste dochter wou bij borstvoeding.

gisteren

Wij gebruiken difrax S fles met kunstvoeding en wisselend met live borst

gisteren

Wij gebruiken de flesje van dr brown. De mam flessen zijn ook heel goed.

gisteren

Reactie op 馃┑

Ik geef een mix van moedermelk en kunstvoeding ik dr Brown flesjes
Lukt dat om te mixen tussen de twee? Ik zal door omstandigheden 5 dagen zelf geen borstvoeding kunnen geven. Ik ben nu al aan het kolven, maar zou een back up willen als ik niet toekom met mijn eigen melk.
Hier ook lang aan het zoeken geweest, meerderen flesjes geprobeerd. Fhilips, bibs, tomme tippee. Na tijdje vielen mijn ogen hierop, natuurlijk is het best prijzig maar nu drinkt ze fantastisch馃グ dit is echt echt echt aanrader!!!! Zelf gebruiken we het in het kinderdagverblijf ook waar ik werk aan de kleinste baby's. Zeker wanneer je borstvoeding geeft is dit fantastische voor je baby'tje als je alleen flesvoeding zou geven is dit iets minder omdat het echt gebaseerd is op een borst鉂わ笍
Dr Brown en Mam hier en krijgt bv.

15 uur geleden

Hier al voor de 2e keer Aventflessen voor zowel de afgekolfde melk als kunstvoeding.

13 uur geleden

Reactie op Griet-1234

Lukt dat om te mixen tussen de twee? Ik zal door omstandigheden 5 dagen zel ...
Onze vroedvrouw zei dat mixen of een paar dagen fles geen probleem is meestal. Wij mixen nu nog niet, maar gaan in de toekomst misschien wel wat proberen. Ze heeft een koemelk en soja allergie en als ik toch per ongeluk melk binnen krijg ja ik dan even overschakelen tot mijn borstvoeding terug koemelkeiwitvrij is.

13 uur geleden

Als je het gevoel hebt dat je kindje wel probeert ze zuigen, maar niets uit te fles krijgt, kan het helpen om de fles een beetje losser te draaien. Wij hebben ooit alle mogelijke soorten flessen gekocht en dat bleek de oplossing te zijn 馃ぃ

3 uur geleden

Reactie op gewoonkelsey

Wij gebruiken difrax S fles met kunstvoeding en wisselend met live borst
Let ermee op, omdat difrax s fles makkelijk te zuigen is heb je een risico dat je baby na een tijd de borst weigert. Ik had dit met mijn eerste dochter meegemaakt. Na een tijdje vond ze de fles makkelijker en wou ze niet meer aan de borst drinken.