12 Reacties
2 dagen geleden
Ik heb al menstruatiekrampen van 30w, sinds 35w weken heb ik weeen die 7-8 uur aanhouden en dan plots wegvallen, en sinds 36w ook pijn in de lies en schaambot waardoor ik niet meer mobiel ben, en pijn in mijn onderbuik is ook aanwezig. Telkens ook heel veel dikke afscheiding. Ik word wel 5 december ingeleid.
2 dagen geleden
Moeilijk om daar iets over te zeggen. Bij mijn eerste had ik nooit echt krampen tot ik voorweeën had die uiteindelijk direct overgingen naar echte weeën. Nu bij de tweede al heel vaak menstruatiekrampen gehad en ook 1-2x valse weeën, maar nog geen echte weeën jammer genoeg… ik heb ook al meer dan een week last van mijn darmen, waardoor ik denk dat mijn lichaam zich klaarmaakt voor de bevalling, maar nog steeds geen baby. Hoop dat het snel doorzet 😔
2 dagen geleden
Reactie op Leen Houtmeyers
Moeilijk om daar iets over te zeggen. Bij mijn eerste had ik nooit echt kra ...
Ik vind het zo spannend deze laatste dagen en zo enorm zwaar bij elk steekje dat ik voel heb ik hoop dat het gaat beginnen maar tegelijk lijkt het nog ver weg ma heb ik het gevoel dat mijn lichaam zich aan het voorbereiden is 🫣 ik weet ook gewoon niet wat te verwachten gaat het traag gaat het snel? Komt het rustig op of ineens intens? Krampen of vruchtwater die ontwetendheid is zo frustrerend 😅
2 dagen geleden
Reactie op stepgie97
Ik vind het zo spannend deze laatste dagen en zo enorm zwaar bij elk steekj ...
Bij mijn vorige twee ben ik naar het ziekenhuis gegaan met een +++menstruatiepijn. (Lees: weeën). Nooit vruchtwater gebroken. Dat hebben ze telkens zelf moeten doen in het ziekenhuis.
2 dagen geleden
Reactie op stepgie97
Ik vind het zo spannend deze laatste dagen en zo enorm zwaar bij elk steekj ...
Ja ik begrijp je wel hoor! Is ook enorm spannend, zeker bij een eerste als je nog niet echt weet wat te verwachten. Weeën komen echt in een golfbeweging waarbij de pijn opbouwt en afbouwt. Je hebt er ongeveer 40 seconden tot een dikke minuut last van en ze volgen elkaar steeds sneller op. Dat is bij voorweeën niet het geval 😊
2 dagen geleden
Reactie op MamaVanTwee94
Ik heb al menstruatiekrampen van 30w, sinds 35w weken heb ik weeen die 7-8 ...
Ik word dan ook ingeleid! Hoe ver ben je nu?
2 dagen geleden
Reactie op AlledaagseOchtend596375
Ik word dan ook ingeleid! Hoe ver ben je nu?
Op de dag van inleiding, dus vrijdag ben ik exact 38 weken ❤️
2 dagen geleden
Spannend hè! Hoe verloopt de inleiding bij jou? Ik ben 37w bij de inleiding
2 dagen geleden
Spannend hè! Hoe verloopt de inleiding bij jou? Ik ben 37w bij de inleiding ...
Geen flauw idee. Ik moest daar zijn om 7 uur, een echt onbekend pad voor mij, nooit eerder gehad, telkens spontaan gaan bevallen. Ik heb wel al wat gelezen op het internet over hoe en wat maar of het zo zal zijn weet ik het niet. Hebben ze al een plan uitgewerkt bij jou?
2 dagen geleden
Waar ga je bevallen? Ik moet er ook om 7u zijn :) ik heb 2cm opening maar de baarmoederhals moest nog wat verweken dus ze gaan vaginaal een pilletje geven om dan de vliezen te kunnen breken
2 dagen geleden
Waar ga je bevallen? Ik moet er ook om 7u zijn :) ik heb 2cm opening maar d ...
Hoo spannend... Sint lucas in Gent. Bij mij hebben ze tot op heden niet gekeken of ik al opening heb omdat toucheren een mogelijke vroeggeboorte zou opwekken zeiden ze telkens. Mijn vruchtwater moet ook gecontroleerd vrijgelaten worden omdat ik ernstige polyhydramnion heb waardoor er risico is op een navelstrengverzakking. Dus ik ben echt benieuwd hoe ze gaan starten bij mij.