10 Reacties
6 maanden geleden
Ik zit met hetzelfde wij willen ook niet dopen maar er lijkt wel een verwachting te zijn dat we alsnog een Peter en meter uitkiezen ik wil dit persoonlijk in de familie houden (je weet nooit wat de toekomst brengt) maar ik heb niemand van mijn familie buiten mijn mama dat ik wil vragen en veel mensen van zijn familie dat ik wil vragen dus zijn ook nog even aan het bekijken ik zou bij 1 meter en peter blijven omdat het anders wat veel wordt zeker in een kleine familie dan heeft de titel geen waarde meer maar dat is mijn mening er zijn genoeg mensen die meerdere personen kiezen 😅
6 maanden geleden
Wij hebben ook een kleine familie maar nemen wel een meter en een peter, we laten ons kindje wel dopen maar ieder zijn keuze natuurlijk
6 maanden geleden
Bedankt voor jullie meningen!!! En wat vinden jullie van 1 peter of meter? Ipv 1 peter en meter? Of liefst van elk eentje? Leuk om zo even te brainstormen 😊
6 maanden geleden
Reactie op FirstTimeMomToBe12/25
Bedankt voor jullie meningen!!! En wat vinden jullie van 1 peter of meter? ...
Ik vind dat ieders daar echt in moet doen wat goed voelt! Meer is leuk, bijvoorbeeld als je maar 1 kindje hebt en toch niet kan kiezen? Of gewoon beiden van hetzelfde geslacht, who cares? 🤗
6 maanden geleden
Reactie op FirstTimeMomToBe12/25
Bedankt voor jullie meningen!!! En wat vinden jullie van 1 peter of meter? ...
Zoals al gezegd is kies waar jij je goed bij voelt als je maar die ene speciale persoon wil kiezen is dat helemaal prima 😇 het is jou kindje en jij kiest wie deze extra rol mag opnemen 😇
6 maanden geleden
Wij gaan onze kindjes ook niet laten dopen. Wij hebben voor onze oudste dochter een peter en een meter gekozen, meer uit traditie denk ik. Omdat we nu opnieuw een dochtertje krijgen, wou ik graag opnieuw een meter en een peter. Als het een zoontje was geweest, hadden we misschien twee peters gekozen.
6 maanden geleden
Onze eerste zoon heeft een meter en peter (zus en broer van ons). Onze tweede zoon heeft twee meters (twee vriendinnen van ons). Voor ons derde weten we het nog niet goed. Ik ben van het idee dat oma's en opa's al hun eretitel hebben, maar ik wil ook niet zomaar een meter of peter vragen. Liefst iemand die we graag dicht bij onze kindjes willen houden. 😊