6 Reacties
13 uur geleden
Ik heb het opgedekt op 37weken en wiegje afgedekt. 17e word ik gestript dus iets in mij zegt dat ik alles wss toch weer ga wassen馃槄
13 uur geleden
Reactie op GeweldigeLotus901787
Ik heb het opgedekt op 37weken en wiegje afgedekt. 17e word ik gestript dus ...
Ja en dit wil ik beetje voorkomen馃ス heb alles weekje geleden uitgewassen en nog even opgebergd in de kast.
Ik ga het proberen te rekken tot 39 weken... het is opzich iets dat ik thuis ook nog kan doen als we weer thuis zijn of mijn man eventjes.馃┓
13 uur geleden
Reactie op RebelseOase665182
Ja en dit wil ik beetje voorkomen馃ス heb alles weekje geleden uitgewassen en ...
Maar is gewoon zooooo leuk om al te doen hihihihi馃グ
13 uur geleden
Wij hebben hier enkele weken geleden alles klaar gezet. Kleertjes gewassen en gesorteerd, box ingekleed, verschoontafel aangevuld. Het is ook maar met dat klaar te zetten dat we door hadden dat er nog een aantal zaken ontbraken. Je kan altijd vroeger bevallen eh. Vandaag 39w
13 uur geleden
Reactie op KrachtigeLynx005752
Wij hebben hier enkele weken geleden alles klaar gezet. Kleertjes gewassen ...
Ja klopt! Ik ga er na het weekend ook aan beginnen. Heb alles dubbel en zelf meer als dubbel. Moest het dan toch veel langer duren dek ik alles weer fris opnieuw op als we thuis zijn of de kraamhulp.
13 uur geleden
De moment dat ik in het ziekenhuis bevallen ben gaat mijn ventje het wss allemaal in orde maken voordat ik thuis kom. Hij moet toch een paar keer oo en af voor ons hondjes.