Heeft er iemand na ontsluiting controle slijmprop verloren?
Ik ben 38wen 4 dagen zwanger kreeg vanmiddag controle bijn gynaecoloog het was minimale ontsluiting ( zo groot als vingertop). Ik ben na de controle naar wc geweest was niks geks en nu voor 2x naar wc gegaan had slijmprop verloren en heel lichte bloed tijdens afwegen. Heeft er iemand dit ook gehad na controle ?
Jap. Gisterenavond controle gehad, dan gewoon bloed verloren ook nog deze nacht en morgen en daarnet was het denk ik echt men slijmprop gecombineerd met bloed. Ben ook 38w
Ik ben gestript met 1cm en een stugge baarmoederhals. Daarna slijmprop verloren. 3 dagen later 3cm en een weke baarmoederhals dus nogmaals gestript en 's avonds is mijn water gebroken :)
Mijn bevalling is ook in gang gezet door een controle op 36 weken. Hij zei dat het niet voor direct ging zijn, dat alles nog potdicht zat... Toen ik thuiskwam, begonnen de krampen en is hij 12 uur later geboren. Ik geloof oprecht dat het toucheren er voor iets tussen zat.
Heel herkenbaar gestript om 9u aan 1,5cm weke baarmoederhals lichte krampjes niks speciaals wel al constant harde buiken + meer stoelgang ik probeer me er niet teveel op te focussen maar krijg wel wat schrikjed
Bij mij al 2x controle op ontsluiting gehad. 1x omwille van valse wee毛n en dan op mijn afspraak bij de gynaecoloog opnieuw. Ik had bij de gynaecoloog 0,5 cm ontsluiting, maar heeft jammer genoeg niks gedaan 馃様