47 Reacties
vorige maand
Op bijna 33weken woog ons kindje 2kg484 en zat ze op de p84 ondertussen 36weken en geen idee gyne heeft geen echo meer gedaan van de baby..
vorige maand
Jup! Op 35w was ze al 3kg. Gynaecoloog sprak wel van een mogelijke inleiding, ze gaat kijken wat ze schat op 38w. Vandaag bij de vroedvrouw geweest en die vind het totaal geen steek houden waarom ze zouden inleiden. 2 verschillende meningen dus, ik ga kijken wat de 38w echo zegt en probeer er nu nie teveel over na te denken🙈
vorige maand
Op 22 weken was ze 42cm en 2kg en hoofdje 8cm. Is dat groot??? 😳🤷♀️ en die p wat houdt dat in?
vorige maand
Reactie op Ines 💕
De gynaecoloog heeft ons dat bij de echo verteld.. 🤷🏼♀️
Oww die van mij heeft er nooit over gesproken 😅
vorige maand
Reactie op AanlokkelijkeHorizon724176
Oww die van mij heeft er nooit over gesproken 😅
Misschien eens vragen volgende keer? De mijne ook nooit tot de laatste 2x ☺️
Had een vriendin er al over gehoord die een paar maanden geleden bevallen is, vond het ook raar dat mijn gynea niks zei..
vorige maand
Reactie op Ines 💕
Misschien eens vragen volgende keer? De mijne ook nooit tot de laatste 2x ☺ ...
Ga ik zeker doen, heb pas volgende afspraak op 36 weken dus nog 2 weken afw88. 😊
vorige maand
Hier op 32 weken zat hij op p90 met gewichtje van 2,4kg, bij 28 weken was hij nog op p85, volgende week nieuwe echo
vorige maand
Idem hier op 33w5d een gewichtje van 2660g geschat + hoofdje p96 🫣
Hier spreken ze niet over een inleiding voorlopig door een dreigende vroeggeboorte. Maar moest het toch lukken om tot 37w te geraken en het stijgt in deze lijn verder weet ik niet of 40w lukt 😂🫣