47 Reacties

vorige maand

Ja hoor, hier 33+4 en onze baby girl zat al op 2.6kg 😋

vorige maand

Hey sinds 9 weken was ons kindje p98 vanaf week 31 hoofdje ook p98 en echo 35 plots p 80 kan dus nog veranderen

vorige maand

Op bijna 33weken woog ons kindje 2kg484 en zat ze op de p84 ondertussen 36weken en geen idee gyne heeft geen echo meer gedaan van de baby..

vorige maand

Vandaag bij de vroedvrouw geweest, 34+2 49 cm en 2200gr. Gaat een lange smalle zijn, zei ze 😅 Het gewicht is onder het gemiddelde bij ons

vorige maand

Jup! Op 35w was ze al 3kg. Gynaecoloog sprak wel van een mogelijke inleiding, ze gaat kijken wat ze schat op 38w. Vandaag bij de vroedvrouw geweest en die vind het totaal geen steek houden waarom ze zouden inleiden. 2 verschillende meningen dus, ik ga kijken wat de 38w echo zegt en probeer er nu nie teveel over na te denken🙈
Op 22 weken was ze 42cm en 2kg en hoofdje 8cm. Is dat groot??? 😳🤷‍♀️ en die p wat houdt dat in?

vorige maand

Ons meisje was ook p98 op 28 weken en nu op 32 weken p84, dus het kan veranderen.. op 32 weken zat ze aan 2,3 kg ☺️

vorige maand

Reactie op AanlokkelijkeHorizon724176

Op 22 weken was ze 42cm en 2kg en hoofdje 8cm. Is dat groot??? 😳🤷‍♀️ en d ...
Het percentiel / procentiel (?): waar zit jouw baby op de curve in functie van 100 baby’s.
Ah oké. En hoe kan je dat weten?
Ik heb dus geen idee of ze groot, normaal of klein is 😅

vorige maand

Ah oké. En hoe kan je dat weten?
De gynaecoloog heeft ons dat bij de echo verteld.. 🤷🏼‍♀️

Reactie op Ines 💕

De gynaecoloog heeft ons dat bij de echo verteld.. 🤷🏼‍♀️
Oww die van mij heeft er nooit over gesproken 😅

vorige maand

Oww die van mij heeft er nooit over gesproken 😅
Misschien eens vragen volgende keer? De mijne ook nooit tot de laatste 2x ☺️ Had een vriendin er al over gehoord die een paar maanden geleden bevallen is, vond het ook raar dat mijn gynea niks zei..

vorige maand

Gisteren controle gehad op 34+1 en baby weegt 2,853 kg. Hij is wat groter maar niet te groot. Inleiden zullen ze zeker niet moeten doen bij mij want ik zal eerder bevallen.

Reactie op Ines 💕

Misschien eens vragen volgende keer? De mijne ook nooit tot de laatste 2x ☺ ...
Ga ik zeker doen, heb pas volgende afspraak op 36 weken dus nog 2 weken afw88. 😊

vorige maand

Hier op 32 weken zat hij op p90 met gewichtje van 2,4kg, bij 28 weken was hij nog op p85, volgende week nieuwe echo
Idem hier op 33w5d een gewichtje van 2660g geschat + hoofdje p96 🫣 Hier spreken ze niet over een inleiding voorlopig door een dreigende vroeggeboorte. Maar moest het toch lukken om tot 37w te geraken en het stijgt in deze lijn verder weet ik niet of 40w lukt 😂🫣

vorige maand

Hier op 35 weken al 3100 🙈 . Het is al een flinke baby zei de Gynecoloog! De baby mag gaan komen hebben ze gezegd, maar als de natuur het nog niet wilt, dan gaan ze mij vroeger inleiden om complicaties te vermijden

vorige maand

Gisteren op 32+5 een geschat gewichtje van 2373g. Ze loopt twee weken voor nu, voorlopig nog geen sprake van inleiding maar de gyn denkt wel dat ze vroeger zal komen. Hopelijk want de zware bekkeninstabiliteit en fysieke kwaaltjes beginnen enorm te wegen
Wij ook 32 weken en baby weegt 2,4kg. P98 🤭