6 Reacties

3 dagen geleden

Ik heb dit ook🤪 ook paars... Hoort er bij denk ik

3 dagen geleden

OMG deze nacht exact hetzelfde ervaren toen ik naar de wc ging en wou afvegen voelde het alsof er iets uitpuilde bij mij zijn enkel mijn binnenste schaamlippen (die normaal nooit zichtbaar waren) helemaal gezwollen en naar buiten gekeerd opgezocht en SWS normaal dat het veranderd daarbeneden maar voelt inderdaad vreemd 😅 hier 38 weken en 5 dagen Normaal helpt koude tegen zwelling maar warmte is juist goed om alles op gang te laten komen en beter voor je spieren dus als het echt pijnlijk is kan je hulp vragen aan je vroedvrouw anders just roll with it 😅

3 dagen geleden

Ja hier ook al gehad. Kleur kan ik niet van meespreken, geen idee van 😅 maar wel enorm gezwollen, wat normaal is. Gaat vanzelf weer weg

3 dagen geleden

Zwakt dit ook nog wat af voor de bevalling (en is dit een kwaaltje dat komt en gaat tot na de bevalling) of blijft het echt zo gezwollen? 😅 het doet geen pijn maar is vooral oncomfortabel en ongemakkelijk bij zitten en staan 😅

3 dagen geleden

Dit is mijn 2de zwangerschap, nooit na de bevalling iets van gemerkt(ook gezwollen en ingeklipt ) maar na de ge ezing niets meer gehad. Nu toch bizar dat alles zo verranderd tijdens zwangerschap haha

2 dagen geleden

Ja heel normaal, hier ook veel meer gezwollen en ook spataders die heel zichtbaar zijn… gaat gelukkig wel vanzelf weg 😊