9 Reacties

2 weken geleden
-Ik ben lindsay
-Uitgerekend datum 1 december 2025
-ik ben gehuwd
-ik heb 9kinderen in totaal waarvan 1 kindje die fysiek bij ons mag zijn.

4 dagen geleden
Hoi dames,
ik ben Bibi, uitgerekend 3 december. Ik heb al twee dochters van 16 en 13 en een zoontje van 14 maanden.
We waren niet bezig om zwanger te worden. Vanwege mijn leeftijd ben ik al heel erg blij met mijn zoontje (= mijn kleine cadeautje), maar nu is er dus nog een mooi wondertje onderweg.
Verrast en heel blij 馃槉
Mijn voorgevoel zegt trouwens dat het er best eens 2 zouden kunnen zijn, weet niet waarom...
Oja en nu weet ik ook meteen weer wat ik vervelend vond aan net zwanger zijn... Het wachten op de echo's!!

gisteren
Hoii ik ben Jolien 馃槉 ik ben 4 weken zwanger 馃槉 achtergekomen doordat mijn melkproductie zodanig kelderde uit het niets en dacht laten we maar eens gaan testen 馃コ ik heb mijn dochter dan toch 10maand kunnen voeden door fulltime te kolven. Pittig maar nu genieten van deze zwangerschap die hopelijk niet eindigde op een zwangerschapsvergiftiging 馃檹馃檹dus ja ik heb 1 dochter met mijn geweldige man /verloofde 馃尭

gisteren
Reactie op Miss Kitty
Hoii ik ben Jolien 馃槉 ik ben 4 weken zwanger 馃槉 achtergekomen doordat mijn ...
De app zegt dat ik 12 december uitgerekend ben

7 uur geleden
Ik ben Cindy, uitgerekend 10 december.
Samengesteld gezin sinds 4 jaar, 1 zoon van 16 en 2 pluszonen 15 & 11.
In oktober een miskraam gehad.
Volop in verbouwingen 馃

6 uur geleden
Hey! Ik ben Leen en mijn uitgerekende datum is momenteel 17 december.
Ik ben al bijna 5 jaar samen met mijn partner Ward en samen hebben we een dochtertje van net een jaar oud 馃グ