14 Reacties
2 weken geleden
Vanaf 3 weken begon hij te glimlachen in zijn (actieve) slaap. Pas vanaf week 5 begon ik te twijfelen of het al dan niet bewust was en vanaf week 6 was het heel duidelijk ☺️

3 dagen geleden
Onze lieve schat lacht sinds 5 weken maar eindelijk nu op 6 weken een fotootje kunnen nemen!

3 dagen geleden
Hier de eerste lach op 1 maand en dat schonk ze aan ons beide vlak voor we ze in de auto gingen zetten. Dit is een foto van een paar dagen later toen ik het vastlegde op foto 🥰

3 dagen geleden
Op exact zeven weken keek je me aan, echt aan, en daar was het ineens, een klein, bewust lachje. Geen toevallige grimas, geen reflex... maar jij, die mij herkende. Mijn hart stond even stil. In dat ene moment voelde ik hoe groot onze band al is, hoe je me ziet, hoe je antwoord geeft op mijn liefde.
Het was zo’n lachje dat alles zachter maakt. De gebroken nachten, de vermoeidheid, de onzekerheid, ze vielen allemaal weg. Jij zei zonder woorden: “Mama, ik ben hier. Ik zie je.” En ik wist weer waarom elke seconde het waard is.
Een lach die me deed denken aan toen je zussen nog zo klein waren. Een glimlach die al die herinneringen terugbracht, de eerste knuffels, die onschuldige blikken, de kleine handjes die alles wilden ontdekken. Het voelde alsof even alle tijd stilstond, en ik weer mocht genieten van dat pure, kwetsbare geluk dat alleen kinderen zo kunnen geven.
Zeven weken oud, en nu al zo vol leven, aandacht en verbinding. Dat kleine lachje draag ik voor altijd bij me. Het was misschien klein, maar voor mij was het alles. 💛

18 uur geleden
Wij hebben sinds vorige week de eerste lachjes gehad, dus net voor zijn 5 weken 🥰 vandaag eens goed kunnen vastleggen 🥰

15 uur geleden
Hier was onze zoon al bezig net voor zen 6 weken. Ikzelf was de gelukkige waarbij zen eerste echte lachje kwam maar pas kunnen vast leggen bij men ventje een aantal dagen later

11 uur geleden
Reactie op Leen V_94
Hier ons meisje 7w en ook geen duidelijk bewust lachje. Ze huilt heel vaak ...
Ons kindje huilde ook veel, maar ik heb hier gemerkt dat slaap wonderen doet. Ik laat hem nu veel meer slapen en tijdens wakkertijden is hij nu eindelijk blij! Misschien een tip voor jou moest ze moeilijk of te weinig slapen overdag? Misschien dat het ook daaraan ligt? Veel succes 💪🏼