19 Reacties

4 dagen geleden

Hier heel tevreden van Dr. Browns

4 dagen geleden

Ik gebruik avent ook maar hetgene jij beschrijft hadden wij ook wanneer de speen te klein werd. Ze moeten zo hard zuigen om de melk eruit te krijgen dat ze echt in slaap vallen ervan. Bij ons was het opgelost van zodra we een maatje groter gingen. Ons zoontje is 13 weken en wij zitten momenteel aan speen 4 ('s nachts nog wel 3 omdat hij nog half slaapt en zich dat verslikt bij een maatje 4).

4 dagen geleden

Wij hebben dr Browns . Heel content van ! 🥰

4 dagen geleden

Reactie op Kay89

Ik gebruik avent ook maar hetgene jij beschrijft hadden wij ook wanneer de ...
Ik doe het al met de speen nummer 3.. terwijl ze nog mr 5 weken is ..

4 dagen geleden

Heb exact hetzelfde gehad! Lag bij mijn zoontje niet aan welke fles. Ik ben op een gegeven moment naar de spoed gestapt omdat hij zo slecht dronk en overgaf. Dan is hij opgenomen geweest en hebben ze een reflux test gedaan, bleek zware reflux te zijn. Krijgt nu medicatie en flesje indikken met rijstmeel en gaat stukken beter.

4 dagen geleden

Ik gebruik trouwens MAM flesjes met speentje 2, werken goed voor mijn zoontje

4 dagen geleden

Flesje: Lansinoh vind ik zelf heel fijn om te gebruiken. Heel bijzondere speen, goed om te combineren met borstvoeding. Kun je nog raad vragen aan vroedvrouw, Kind & Gezin, kinderarts? Beterschap toegewenst!

3 dagen geleden

Ik heb avent geprobeerd maar dat was een ramp hier. Nu is hij goed met difrax :)

3 dagen geleden

In het begin hebben we ook gesukkeld met de Philips Avent. Blijkbaar hebben ze vrij recent een nieuwe lijn uitgebracht waarbij de opening in de spenen heel klein is. Onze zoon zoog wel, maar er kwam bijna niets uit. Dan zijn we overgestapt naar Lansinoh. Dat ging veel beter. Intussen drinkt hij opnieuw vaker van de Philips Avent, maat 4 (11 weken).

3 dagen geleden

Ik gebruik difrax en ben best tevreden

3 dagen geleden

Wij hebben hier een paar weken geleden ook een gelijkaardig probleem gehad met de Avent flesjes en door andere speen te gebruiken (van 2 naar 3) was dit opgelost. Denk trouwens dat we binnenkort naar de 4 gaan overschakelen als ze weer wat meer begint te drinken. Dus voor je al je flessen begint te vervangen misschien eerst een grotere maat van speen uittesten?

3 dagen geleden

Reactie op Liz🏵️

Wij hebben hier een paar weken geleden ook een gelijkaardig probleem gehad ...
Maar soms (echt heel soms) drinkt ze ook vlot. Dit had ze in het begin. Toen dronk ze het eens in 10minuten, dus denk niet dat het met de speen te maken heeft, ik weet het echt niet..

3 dagen geleden

Reactie op Liz🏵️

Wij hebben hier een paar weken geleden ook een gelijkaardig probleem gehad ...
Het is pas achteraf dat het moeizamer begon te gaan.. & nu ze hele tijd tussendoor huilt duurt het een uur of langer

3 dagen geleden

Wij gebruiken op aanraden van de vroedvrouw al bijna van in het begin speentje 4 van avent, geen problemen mee gehad

2 dagen geleden

Reactie op MacLaura

Heb exact hetzelfde gehad! Lag bij mijn zoontje niet aan welke fles. Ik ben ...
Ons zoontje dronk ook al 10 dagen slecht; we deden er alles aan om hem toch maar iets te kunnen laten drinken waardoor we uren bezig waren. Uiteindelijk naar het ziekenhuis geweest en hij heeft stevige refluxziekte. Als het te lang aanhoudt, zou ik zeker eens de pediater inschakelen om je kindje te laten onderzoeken.

gisteren

Reactie op Loes_V

Ons zoontje dronk ook al 10 dagen slecht; we deden er alles aan om hem toch ...
Heb een beetje hetzelfde .. eerst philips avent nummer speen dan nummer 3. Niet gelukt dus overgestapt naar mam flesje nummer 1, vervolgens nummer 0 omdat de mam juist te snel ging in tegenstelling met de philips avent die te traag ging. Maar nu vraag ik me af, heeft het te maken met de snelheid van de speen of is er toch iets anders aan de hand..

gisteren

Dr Brown speentje voor prematuurtjes werkt hier heel goed, Ik heb de brede hals fles niet de smalle.. gaat hier heel goed al vanaf het begin

gisteren

Hier waren we ook de laatste dagen op zoek. Tijdens het drinken was hij zeer onrustig tijdens het drinken. Van alles geprobeerd en uiteindelijk eens de melk wat gewarmd en nu drinkt hij terug enorm rustig

19 uur geleden

Reactie op SylviaC1983

Ik gebruik difrax en ben best tevreden
Same! Voor afgekolfde melk gebruik ik S en voor de NAN melk gebruik is M omdat het poedermelk iets dikker is 😊 Je kan ze nu ook goedkoop vinden in de action. Die flessen zijn ook iets langer dus echt makkelijk om te gebruiken met de twee handen. Avent was voor mijn dochtertje niet goed omdat ze bleef zuigen en er kwam niets. De MAM flessen heb ik ook geprobeerd maar ze had dan een voorkeur voor difrax