11 Reacties

4 weken geleden

Ik volg graag eventjes! Hier ook KMA.

4 weken geleden

Ik zou eens kijken bij @pril.leven, is een diëtiste met filmpjes over voeding, melk en (plantaardige) vervangers enz. Ook heel responsief via dm op Instagram, misschien heeft zij goeie tips! ☺️

4 weken geleden

Reactie op roezptoez

Ik zou eens kijken bij @pril.leven, is een diëtiste met filmpjes over voedi ...
Bedankt voor de tip! Volg o.a. haar al een tijdje maar kom er op die manier toch niet helemaal uit. Hoor ook graag andere insteken 😊

4 weken geleden

Reactie op Isabelle31

Bedankt voor de tip! Volg o.a. haar al een tijdje maar kom er op die manier ...
Ja tuurlijk, snap ik ☺️ ik ga nog even de kmv kv blijven geven (ben aan het overschakelen van bv), ik koop die via de facebookgroep aan de 'verminderde' prijs want de arts heeft nooit de kma 'erkend'.

4 weken geleden

Reactie op roezptoez

Ja tuurlijk, snap ik ☺️ ik ga nog even de kmv kv blijven geven (ben aan het ...
Wat jammer dat er geen erkenning is! Bij ons was het een hele weg om geloofd te worden bijkomend terugbetaling te krijgen. Wij hebben het minst “slechte” poeder dan maar gekozen na er 7! geprobeerd te hebben (pediater heeft me doen stoppen met borstvoeding op 7 maanden om 1 op 1 te kunnen testen…). Poeder is nooit helemaal goed geweest hebben we het gevoel dus wij willen er snel helemaal van af 😉 Succes verder met de overschakeling!

4 weken geleden

Reactie op Isabelle31

Wat jammer dat er geen erkenning is! Bij ons was het een hele weg om geloof ...
Wij hebben nu de meest extreme hypoallergene geloof ik (neocate) en gaat eigenlijk zonder problemen. Hopelijk vinden jullie ook een goeie match 🍀🤞

4 weken geleden

Wij hebben de alpro soya groeimelk met de giraffe. Hier ook KMA

4 weken geleden

Voor KMA gebruiken wij bambix rijstmelk :)

3 weken geleden

Hier ook alpro soja groeimelk door kma

3 weken geleden

Heb je de hoeveelheid suiker in volle melk eens bekeken en vergeleken? Daar zit vaak rond de 4-5 gram suiker op 100ml in. Volgens mij ligt dat redelijk op een lijn met sojamelk. Hooguit zijn het dan andere suikers? Is dat waar je je zorgen om maakt?