4 Reacties

2 dagen geleden
Hier van nan evolia nr nan expert pro complete. In difrax flesjes. Met warm water en oproeren met een vork gedurende een aantal minuten en met een medium speen, valt het redelijk mee qua klonteren. Baby doet het wel goed op die melk.

17 uur geleden
Ik ben van nan complete overgestapt naar nutrilon futurpro en heb eerlijk gezegd spijt… ja complete klontert wel wat maar heb de indruk dat het zoveel beter was. Als ze nog complete kreeg, had ze geregeld stoelgang en boerde na elke voeding, ze sliep de nachten goed door. Nu ik nutrilon geef wil ze om de 2 uur eten, laat ze enorm veel scheetjes hele dag en nacht door, boert ze bijna nooit en geeft ze veel op….

17 uur geleden
Oh ja qua flesje heb ik ook al van in het begin difrax en dat gaat goed, heb nog niet moeten veranderen… succes!

10 uur geleden
Ik ben van nan evolia naar novalac AR Digest+ gegaan. Super tevreden van, onze kleine houdt al haar melk binnen (me de nan constant spugen doorheen de dag). Enige nadeel is dat de melk wat dikker is dus klontert.. dus goed schudden en wat warmer water gebruiken zodat t goed oplost.