9 Reacties

Hey hey de vroedvrouw raade mij aan om borstmelk in zijn badje te doen wij doen dat niet maar gebruiken wel badolie van Naif en wat zou kunnen helpen is zoete amandelolie je kan die in de aphotheker gaan halen

vorige week

Ons kindje heeft dat ook heel hard. Op aanraden van de vroedvrouw gebruiken wij ‘Ducray Kelual Emulsie Gezicht En Hoofdhuid Melkkorstjes Bij Baby's’. Dit moet je dagelijks (gedurende 2 weken) op het hoofdje en gelaat smeren. Het hoofdje spoel je na een kwartiertje af en daarna moet je met een heel fijn kammetje (bv een luizenkammetje) door het haar gaat en dan komen deze korstjes los. Het gelaat moet je niet afvegen, dit trekt zo in. Wij zien na 3x gebruik van dit product echt al heel veel beterschap van de korstjes. Amandelolie werkt blijkbaar enkel als de melkkorstjes nog niet te ver gevorderd zijn.

vorige week

Tussen wenkbrauwen deed ik vaseline, even laten intrekken en dan afvegen. Wel paar keer herhalen. Toen was het weg en niet meer terug gekomen

vorige week

Kraamzorg raadt olijfolie aan tegen melkkorsten

5 dagen geleden

Amandelolie is goed

4 dagen geleden

Ik gebruik de mustella shampoo en zalf en dan die zalf laten inweken en met een luizenkammetje alles eraf kammen

4 dagen geleden

Reactie op elighes

Ik gebruik de mustella shampoo en zalf en dan die zalf laten inweken en met ...
Welke mustella zalf ?

4 dagen geleden

Reactie op Mybabyy

Welke mustella zalf ?
Deze

2 dagen geleden

Mijn dochter had dit ook tussen de wenkbrauwen. Ik smeerde er elke dag zwitsal op. Op een paar dagen was dit al veel beter en redelijk snel weg :)