9 Reacties

3 weken geleden

Hier zelf ook heel weinig inspiratie omdat hij al zoveel ging krijgen en nog zal krijgen (sint, kerst,...) dus zelf een klein speelgoedje gekocht en verder een heel mooi feestje met een mooie taart hem " gegeven" .. hij heeft er toch nog geen besef van wat hij al dan niet zou krijgen. Vandaar dat ik (voor mijn eigen gevoel) toch wat kleins gekocht heb.

3 weken geleden

Een scoot and ride fiets/stepje, een ballenbad, een wobbel

3 weken geleden

Hier aan de meter en peter een doe-cadeau/daguitstapje gevraagd voor de verjaardag ipv speelgoed. Ze mogen zelf kiezen, wat, hoe, naar waar, met wie.. zo zal ik mee gaan bij het uitstapje met de meter en neemt de peter mijn dochter mee zonder ons. Uitstapjes zijn gepland ergens in de lente of zomer :)

3 weken geleden

Reactie op Ast28

Hier aan de meter en peter een doe-cadeau/daguitstapje gevraagd voor de ver ...
Je kan misschien ook gewoon eens deze zomer een “feestdag” doen met een leuke activiteit voor je kindje? :)

3 weken geleden

Hier is ons zoontje fan van de vtech toet toets. Voor zijn sinterklaasje krijgt hij van ons een extra baan & dan bij de oma’s en meter en peter een vtech auto! Stonden vorige maand aan €7 ipv €12 bij dreamland! Dus ook hele kleine sintcadeau’tjes. Voor zijn verjaardag krijgt hij van ons een keukentje & van familie eig veel leesboekjes, eerste kleurpotloden, smartmax, pyjama’tjes. Ik ben ook van plan om speelgoed niet te openen om later eens sporadisch te kunnen geven zoals in januari of februari!

3 weken geleden

Hier een ballenbad een groot succes

3 weken geleden

Een abonnement op de zoo is heel leuk voor het komende jaar, een soft play set is hier ook heel populair (iglu is een goed merk). Luisterboekjes van Usborne zijn ook geweldig!