4 Reacties

16 uur geleden

Ja klopt afgeraden tot 6 maanden.. zeer raar inderdaad. Wij waren suuuuper te vreden over kind en gezin maar omdat onze baby hier en daar wat complicaties heeft waardoor we nu elke keer naar de kinderarts gaan en niet meer naar kind & gezin. Ook voor de vaccins gaan we naar de kinderarts. Maar ik heb ook al gekke verhalen gehoord over K&G. Dus weet dat je ze ook gewoon kan laten en naar de KA gaan

16 uur geleden

Hier 7 jaar geleden ook supertevreden van de artsen en verpleegkundigen van K&G. Maar nu met onze tweeling sloeg de arts er gewoon helemaal naast met data, hetzelfde vaccin aan dezelfde willen geven en ons niet geloven dat het de andere baby was,, ingaan tegen het advies van onze kinderarts m.b.t. één van onze dochtertjes die extra opvolging nodig heeft... 't was echt bizar. We hebben dus ook beslist om bij de kinderarts de volledige opvolging van de twee te laten doen. Heel jammer als je net de foute arts/verpleegkundige voor je hebt.

12 uur geleden

Klopt! Geen water voor 6 maanden!!

11 uur geleden

Hier ook niet zo tevreden over k&g, de vrouw die hier de eerste keer naar huis is gekomen zei dat mijn baby reflux had, vertelde dit aan de ka en die zei dat diegene die dag vertelde haar school opnieuw mocht doen.. voor vragen bel ik nu ook liever naar de ka