9 Reacties

vorige maand

Ik volg. Wat is het verschil tussen Groeimelk en poedermelk maatje 3?

vorige maand

Gewone volle koemelk zou voldoende zijn als hij voor de rest goed eet (groeimelk met de extra vitaminen etc. zou dan niet nodig zijn).

vorige maand

Mijn pediater zei dat volle melk veel prote茂nen bevat (aangezien het dient om van een kalf een koe te maken) en dat je daardoor vetcellen aanmaakt op jonge leeftijd die niet meer weg te werken zijn op latere leeftijd + dat er veel hormonen inzitten die toegediend worden tijdens de kweek van koeien (vooral een probleem voor meisjes). Ik zou het nochtans ook wel fijn vinden. Ik ga nu verder met de gewone poedermelk. Pediater raadde de groeimelk van nestle af omdat er suiker in toegevoegd wordt

vorige maand

Groeimelk en ook poedermelk boven nummer 1 is eigenlijk allemaal niet nodig. Dit is allemaal puur commercieel.. het beste om je kindje te geven, ook na 1 jaar, is gewoon poedermelk nummer 1. Die zijn het meest kwalitatief, de controles er op zijn heel streng en ze bevatten het minste onnodige additieven en suikers, ongeacht het merk. Voor nummer 1 mag geen reclame gemaakt worden, net daarom zijn de opvolgnummers in het leven geroepen - daarvoor mogen ze wel reclame maken. Ik heb mijn oudere kinderen allebei tot 2+ jaar nummer 1 gegeven. Onze jongste is over een maand 1j en krijgt nog BV en 1 of 2 flesjes KV per dag. Ik geef het je maar mee - jij kiest uiteraard 馃

vorige maand

Reactie op J DCorte

Groeimelk en ook poedermelk boven nummer 1 is eigenlijk allemaal niet nodig ...
Iemand van K&G heeft eens hetzelfde gezegd, maar we zijn toch in de commerci毛le val gelopen. Misschien is het dan nu tijd om opnieuw naar nr. 1 te gaan.

vorige maand

Hier het er kort over gehad met de vroedvrouw. Tot nu toe altijd bv gegeven en wil deels overschakelen naar kv en geen idee hoe of wat. 馃槅 vanaf 1 j zei ik dan van gewone welk en ze antwoordde meteen Neenee groeimelk, maar ben er niet verder op in gegaan waarom. En dan raadde ze de klaargemaakte groeimelk af omdat die blijkbaar meer suikers bevatten.

vorige maand

Reactie op agez

Hier het er kort over gehad met de vroedvrouw. Tot nu toe altijd bv gegeven ...
Ik heb ook altijd gehoord van tot 2j poedermelk te geven owv de toegevoegde mineralen en vitaminen etc, en geen gewone melk. Maar dus de nummer 1. En groeimelk vind ik ook commercieel gedoe

4 weken geleden

Reactie op Molly1234

Mijn pediater zei dat volle melk veel prote茂nen bevat (aangezien het dient ...
Nestl茅 is eigenlijk sowieso af te raden. Even googlen wat die allemaal uitsteken, da's genoeg om nooit nog Nestl茅 in huis te willen halen.