Hallo, mijn baby slaapt de eerste helft vandenacht bv ( 9:30- 3:30) zonder een zuchtje of kreuntje, maar de helft die daarna komt zit er heel veel beweging in en heel veel gekreun of geseut weet het niet zo goed... zijn er nog babys die dit doen? Voor mij maakt het niet zoveel uit het is alleen lastig om te weten of hij nu echt wakker is ofniet
Hier ook. Zijn de darmen die aan het werken zijn. Zou wijzen op een allergie hier (dokter merkte ge茂rriteerde darm op) waardoor hij zo onrustig slaapt. Nu nog vinden aan wat 馃槄
Hier ook. Zijn de darmen die aan het werken zijn. Zou wijzen op een allergi ...
Oei misschien ook maar eens een afspraak maken met de dokter... toen ik naar de kinderarts moest had ik dit ook al eens gevraagd wel enkele weken geleden, en zei wist niet goed wat het zou kunnen zijn
Bij ons was dit ook omwille van KA. Het is nu al een stuk beter, maar soms doet hij het nog. Dan neem ik hem (veilig) bij mij in bed, en dan slapen we samen nog tot 8u30. Sommige babytjes kunnen blijkbaar niet zo lang alleen slapen
Hun "alleen zijn batterij" is dan op.
Precies hetzelfde hier! Sinds ik een deel van de nacht samen slaap, slapen ...
Ga dit proberen komende nacht en zien wat dit geeft, hij heeft nu wel moeilijk me kaka doen en da zal er voor een deel wel mee te maken hebben ook danku voor de tip 馃グ
Wij hebben net hetzelfde en ik stond op een KMA dieet dus dit is het niet. Denk dat de 2de helft gewoon zijn darmpjes in werking zijn van alle voedingen en dat hij sowieso lichter slaapt dat deel van de nacht. Ik hou dan gewoon zijn handje vast en zo slapen we allebei verder tot 7-8u. (Hij in de co-sleeper, ik in ons eigen bed ernaast).
Wij hadden dit ook als hij echt pasgeboren was.. een hele goeie slaper maar na 3u woelen en lichte slaap.. hebben dan een slaapzak met hogere TOGwaarde beginnen gebruiken en sindsdien niet meer voorgevallen!
Even snel: ze is hier soms ook erg woelig. Ik trek haar dan tegen me aan en/of adem op het hoofdje tot ze rustig wordt. Maar idd soms een vergeten boertje of de darmpjes. Eens dat eruit is, rust.