Heeft iemand hier al ervaring met iets tegen muggen bij kleine baby's? We gaan volgende maand op reis en zouden graag met ons zoontje met zo min mogelijk muggenbeten terug komen 馃檲 maar zie door het bos de bomen niet meer met al die dingen op de markt. Wat is veilig, wat werkt volgens jullie ervaring? Dank is groot 馃檹
Er zijn sprays die vanaf 6 maanden mogen, altijd die gebruikt. Die stickers deden niets bij ons. Ik word zelf ook altijd platgeprikt dus ze hebben altijd prijs. Moustimug heb je voor kindjes (zonder deet, ook geschikt voor zwangere vrouwen) en puressentiel
Wij hebben de muggenspray van Mustela gebruikt en zijn er heel tevreden van! Terwijl wij allemaal met tientallen muggenbeten rondliepen op reis, had meneertje maar 1 muggenbeet de hele vakantie lang. We overwegen zelfs om weer zo麓n spray te kopen voor onzelf ook. 馃槄
Sheabutter met frambozenpitolie van babynaturalstore. Goed voor de huid ( kan ook gebruikt worden bij eczeem of eender welke uitslag) en muggen houden er ook niet fan. Gesmeerd bij mijn zoontje op reis en had alleszins geen enkele beet. Ze verkopen ze ook in stick 鈽猴笍
Ik ben net stickers gaan halen in de apotheek zou heel goed zijn je kan deze kleven in het bedje en 3 dagen gebruiken en dan een nieuwe kleven je kan er ook eentje aan jouw bed doen 鈽猴笍