9 Reacties

4 maanden geleden

Wij zetten een kaarsje in de kamer waar ze naar kunnen vliegen en verbranden 馃ゲ We doen ook altijd wel onze toer in de kamer

4 maanden geleden

Ik heb gehoord dat je stickers kan halen in de apotheker voor in het bedje, ik denk dat je ze in online apotheek ook kan vinden 馃榿

4 maanden geleden

We hebben een klamboe gezet boven zen bedje

4 maanden geleden

Er zijn sprays die vanaf 6 maanden mogen, altijd die gebruikt. Die stickers deden niets bij ons. Ik word zelf ook altijd platgeprikt dus ze hebben altijd prijs. Moustimug heb je voor kindjes (zonder deet, ook geschikt voor zwangere vrouwen) en puressentiel

4 maanden geleden

Wij hebben de muggenspray van Mustela gebruikt en zijn er heel tevreden van! Terwijl wij allemaal met tientallen muggenbeten rondliepen op reis, had meneertje maar 1 muggenbeet de hele vakantie lang. We overwegen zelfs om weer zo麓n spray te kopen voor onzelf ook. 馃槄

4 maanden geleden

Sheabutter met frambozenpitolie van babynaturalstore. Goed voor de huid ( kan ook gebruikt worden bij eczeem of eender welke uitslag) en muggen houden er ook niet fan. Gesmeerd bij mijn zoontje op reis en had alleszins geen enkele beet. Ze verkopen ze ook in stick 鈽猴笍
Een muggennet boven het bedje helpt zeker. Ik heb ook zo鈥檔 speciaal-voor-baby-mug apparaat. Werkt helemaal niet.

4 maanden geleden

Ik ben net stickers gaan halen in de apotheek zou heel goed zijn je kan deze kleven in het bedje en 3 dagen gebruiken en dan een nieuwe kleven je kan er ook eentje aan jouw bed doen 鈽猴笍

4 maanden geleden

Reactie op Melissa 馃槉

Ik ben net stickers gaan halen in de apotheek zou heel goed zijn je kan dez ...
Deze helpen helaas geen knijt 馃槥