10 Reacties

Ook eerste zwangerschap hier. Spannend!!!! Ik heb af en toe lichte misselijkheid, meestal na een grote maaltijd. Veel dorst en plassen. Voor de rest voel ik mij prima! 鈽猴笍

vorige week

2e zwangerschap, misselijkheid en veeel plassen

vorige week

Symptomen in dit stadium komen en gaan bij mij. Het ene moment enorme mood swings en heel veel zin in zoet eten, wat hoofdpijn en vermoeid. Het andere moment voel ik me alsof er niets aan de hand is.

vorige week

Hooi, eerste zwangerschap hier. Ik heb geen typische zwangerschapssymptomen wat ik wel heb is buikpijn een hele dag door. Geen buikkrampen echt gewoon buikpijn. Ik maak mij daardoor ook een hele dag zorgen 馃ゲ

Reactie op Oemmie2001

Hooi, eerste zwangerschap hier. Ik heb geen typische zwangerschapssymptome ...
Dat kunnen nog innestelingspijnen zijn of (en meer waarschijnlijk) darmkrampen zijn niet? Ik heb veel last van bloating en constipatie en voel ook een constant oncomfortabel gevoel. 馃檲

5 dagen geleden

Hoi, ook eerste zwangerschap hier. Ik heb dezelfde symptomen als je. Ik heb ook wat last van vermoeidheid en moeite met slapen hoe tegenstrijdig dit ook klinkt.

5 dagen geleden

Hier 2de zwangerschap, bloating, constipatie, veel meer plassen en meer dorst. En vooral heeel erg moe. Energie staat continu op nul.

5 dagen geleden

2de zwangerschap bij mij en ik merk enkel dat ik deze keer meer zin heb in zoetigheid 馃

4 dagen geleden

Hier enkel buikpijn en beetje opgeblazen gevoel al. Wel nog maar net positief getest dus andere symptomen zullen snel volgen. Tis mijn tweede zwangerschap, eerste zwangerschap vooral heel moe geweest in het begin + weinig eetlust. Ben benieuwd of het deze keer een lastigere zwangerschap zal zijn, wat veel mensen wel zeggen over de tweede of derde.. 鈽猴笍 We hebben nu natuurlijk ook een zoontje van 4 maanden dus dat zal het sowieso wel wat zwaarder maken 馃榾

3 dagen geleden

Reactie op myybabywishh

Hier 2de zwangerschap, bloating, constipatie, veel meer plassen en meer do ...
Hier ook 2de baby. Hier ook enorm enorm moe! En veel plassen.