12 Reacties

2 maanden geleden

Ik ben vandaag 4 weken en 2 dagen en heb ook nog totaal geen symptomen. Ik denk dat het echt nog vroeg is hoor, veel vrouwen krijgen pas later symptomen.

2 maanden geleden

Ik had onmiddellijk pijnlijke borsten. Maar de 'echte' symptomen begonnen pas rond week 6. Misselijkheid, vermoeidheid, geur verandering, smaak, hoofdpijn,... Elke vrouw is anders en wees blij dat je nog geen symptomen hebt 🤭 mijn schoonzus had 9 maanden geen symptomen en heeft een kerngezonde baby.

2 maanden geleden

5 weken hier ook geen symptomen, enkel af en toe erg pijnlijke buikpijn.

2 maanden geleden

Het voelt net alsof mijn regels nog gaan doorkomen. Dat maakt me ook wel onzeker..

vorige maand

5 weken zwanger en ook amper symptomen.

vorige maand

Hier ook 5w4d en geen symptomen. Ik voel me dus helemaal niet zwanger en geeft ook wat onzekerheid, maar ik heb al gelezen dat het hebben van geen symptomen blijkbaar niet meteen negatief moet zijn..

11 uur geleden

Hey! Hoe zijn bij jullie de symptomen nu? Ik heb nooit veel symptomen gehad (enkel gevoelige borsten), maar ik ben morgen 12 weken en voel dus NIKS? Ik heb geen krampen meer en mijn borsten doen nog amper pijn. Ik heb ook nog geen bolling. Velen zullen denken dat ik hier blij om mag zijn, maar het baart me toch zorgen.. 🥺

11 uur geleden

Reactie op Edrie

Hey! Hoe zijn bij jullie de symptomen nu? Ik heb nooit veel symptomen gehad ...
Ik heb ook niets van symptomen, wel al een serieus buikje

11 uur geleden

Reactie op Firsttimemom🫶🏼

Ik heb ook niets van symptomen, wel al een serieus buikje
Ooh en tis je 1ste kindje? Ik ben nog zo plat als iets 😬 zit ook al 3 weken op hetzelfde gewicht na eerst te zijn afgevallen..

11 uur geleden

Reactie op Edrie

Ooh en tis je 1ste kindje? Ik ben nog zo plat als iets 😬 zit ook al 3 weke ...
Ja klopt, eerste kindje maar buikje is echt al zichtbaar haha! Ik heb me eigenlijk niet meer gewogen dus mijn gewicht weet ik niet🫣 ik heb morgen mijn nipt test, spannend! Ik ben ervan overtuigd dat we beide een gezond kindje op de wereld zullen brengen🤎

10 uur geleden

Reactie op Firsttimemom🫶🏼

Ja klopt, eerste kindje maar buikje is echt al zichtbaar haha! Ik heb me ei ...
Oh wauw zooo mooi! 🥰 spannend he. Ik heb maandag de nipt. De zenuwen beginnen al te komen 🙈 ik duim mee voor een mooie echo 🍀

9 uur geleden

Reactie op Edrie

Hey! Hoe zijn bij jullie de symptomen nu? Ik heb nooit veel symptomen gehad ...
Ik ben overmorgen 12 weken ook nog geen symptomen gehad. 😊