6 Reacties
vorige week
Hallo allemaal. Ik ben Michaëla 28 jaar. Ben inmiddels 11 jaar samen met mijn man Richard. Waarvan we 1 jaar zijn getrouwd. Wij hebben al een samengesteld gezin mijn man had al 2 kinderen. Giovanny van nu 16 jaar oud. Lucas van nu 14 jaar oud. En samen hebben wij 2 kinderen Joshua van nu 10 jaar oud. Djacintha van nu 7 jaar oud. En ben nu 11w2d zwanger van ons 3de kindje samen. Enkel hebben wij 24/7 onze eigen kinderen bij ons. Zijn we wel met zen alle is het natuurlijk een drukke boel 😉😍
vorige week
Hey allemaal,
Ik ben Anneleen 29j en word in maart 30🎈
Ik ben uitgerekend voor 3 augustus van mijn eerste kindje.
Ik heb er voor gekozen om BAM te worden dus heb geen partner maar deel enorm veel met mijn familie (ouders en zus) en beste vriendin. Zij hebben het hele traject ook een beetje van op de eerste rij meegevolgd 😊
Maar ik vind alles wel enorm spannend omdat het ook de eerste keer is voor mij.
vorige week
Hoi hoi !
Mijn naam is Sofie. ☺️ Ik ben uitgerekend voor 18/08/2026. Na 12 jaar te horen te krijgen dat mijn vorige partner plots toch geen kinderen meer wou, heb ik besloten die relatie te beëindigen. Ik dacht dat het allemaal niet meer voor mij weggelegd was. Toen mijn liefste (huidige) partner leren kennen. Gezien ik ondertussen 32 ben, wilden we er niet te lang meer mee wachten. Het is ons eerste kindje samen en we hebben twee inseminaties achter de rug om hier te geraken. Zo dankbaar! ❤️🥰
vorige week
Heeey :)
Leuk idee om elkaar wat beter te leren kennen!
Ik ben Sophie 29 jaar.
Ik ben bijna 6 jaar samen met mijn man en we hebben al een dochtertje van 2,5.
Grappig weetje:
Mijn man is jarig op 26 april, onze dochter werd 24 april geboren.
Mijn verjaardag is 2 augustus en ben nu uitgerekend voor 5 augustus. (Niet zo gepland overigens)
2 dagen geleden
Hey iedereen :)
Ik ben Doreen, 27 jaar
6 jaar getrouwd met mijn man, een dochter Juliette bijna 4 jaar en een zoontje Mattéo bijna 3 jaar.
Na iets langer dan een jaar proberen en een aantal gecompliceerde miskramen en buitenbaarmoederlijke zwangerschappen zijn wij met nog 1 van onze overgebleven ingevroren embryo’s terug zwanger mogen worden 🥰 vandaag 13 weekjes en een goede nekplooimeting gehad dus eindelijk maakt angst wat plaats voor geluk 🤩