23 Reacties
3 dagen geleden
Zijn er hier mensen die hun eerste echo pas rond 12w doen? Ik kijk er tegenop om het ervoor te doen doordat het dan inwendig is 🥲
3 dagen geleden
Reactie op myybabywishh
Zijn er hier mensen die hun eerste echo pas rond 12w doen? Ik kijk er tegen ...
Ik zou persoonlijk altijd wel rond 8 weken de echo doen om te zien of er hartje klopt. Inwendige echo is mssn beetje onwennig maar zeker niet pijnlijk! En zeker niets in vergelijking met wat er tijdens en na de bevalling gebeurt 😉
3 dagen geleden
Reactie op JDH2025
Ik zou persoonlijk altijd wel rond 8 weken de echo doen om te zien of er ha ...
Hier ist mijn 2de dus die spanning zit er niet meer bij gelukkig 😅 ik zou sws wel via bloed mn hcg laten controleren. Zolang er geen klachten zijn (pijn, bloedverlies) is er geen noodzaak.. Vandaar mijn twijfel
3 dagen geleden
Eerste echo was gepland al 23 december rond de 8 weken maar nu via de fertiliteit de 1 ste echo al de 15de december 🥰
2 dagen geleden
Mijn vriendin en ik 22december (ben man maar wou de app die vriendin had ook volgen) eerste kindje samen! Zo gelukkig en van deze app leer ik veel succes iedereen en hopelijk gezonde kindjes! 😊
gisteren
Pff ben jaloers ik ben vandaag 5w5d en moet nog wachten tot 29 december.. ik wou vroeger maar dat vond de assistente van mijn gyn niet nodig 😫
gisteren
Reactie op EerbiedigeTornado902667
Pff ben jaloers ik ben vandaag 5w5d en moet nog wachten tot 29 december.. i ...
Probeer anders zelf online een afspraak te maken? Ik ben 8 weken op 31 dec maar wil graag de week ervoor al gaan. Ik ga morgen bellen. Als ze dit niet “willen” ga ik gwn zelf kijken welke gynaecoloog een plekje heeft voor mij..