11 Reacties

Vorige week was dat vooral watermeloen, alleen jammer dat je dat nu niet echt kan vinden… 🍉

vorige week

Lychees

vorige week

Sinds skireis in december ik was toen 5 weken heb ik zin in zure spekken 🙈 ik ben sowieso al een grote chips eten, dat is nog, maar veel minder. Ik probeer ook wel fruit te eten en dan grijp ik vooral naar mandarijnen en druiven

vorige week

Aardbei🤩

vorige week

Fruitpap 😅 en alles dat ik niet moet overgeven.

3 dagen geleden

Van mij was eerst fruit mandarijnen , groene druiven en frambozen maar nu is het echt tiramisu vooral speculaas tiramisu 😍☺️

3 dagen geleden

Reactie op Femke.07

Van mij was eerst fruit mandarijnen , groene druiven en frambozen maar nu i ...
Hoi, met tiramisu kan je best wel opletten door de rauwe eieren die er in zitten. Mijn gynaecoloog had me afgeraden om tiramisu of chocomousse te eten. Of iets anders met rauwe eieren

2 dagen geleden

Reactie op Fruytje

Hoi, met tiramisu kan je best wel opletten door de rauwe eieren die er in z ...
Oh dankjewel klopt helemaal niet bij stilgestaan omdat ik er zoveel zin in had ❤️

2 dagen geleden

Ik heb elke dag een andere craving. Ik word er zelf gek van 😅 en het zijn niet bepaald gezonde dingen. Door de misselijkheid heb ik al moeite met eten en de geur van eten en komt er nog eens bij dat ik normaal graag groenten eet, maar het deze zwangerschap echt niet kan eten

gisteren

Reactie op Fruytje

Hoi, met tiramisu kan je best wel opletten door de rauwe eieren die er in z ...
Als je tiramisu koopt uit de winkel is dit meestal met gepasteuriseerde eitjes, dus dat kan geen kwaad. Zelf maken met rauwe eieren dan weer wel.
Sappige appelsienen, appels, zoute chips, zure snoepjes én in het prille begin at ik me letterlijk ziek aan champignons… zo ben ik er ook achter gekomen dat ik zwanger ben😂