5 Reacties

2 dagen geleden

Hier exact hetzelfde bij mijn zoontje. Ik hoor gewoon dat zijn neus dicht zit door de babyfoon, maar hij slaapt wel, maar onrustig. Ik heb nu al 2x geprobeerd om gewoon zijn neusje te spoelen, want ik zag zijn neusvleugels gewoon openzetten bij ademenen, dus het was echt nodig. Hij viel nadien terug als een blok in slaap, ik denk dat het echt deugd deed! Heb deze nacht ook om 2u zijn neusje gespoeld, en hij slaapt nu nog steeds 😊 Hij heeft wel al lang geen nachtvoedingen meer, dus hij verwacht er ook geen. Misschien gewoon eens testen, en zien wat het geeft?

2 dagen geleden

Ik spoel ook 1 keer snachts zijn neusje uit en gebruik soms een zoutoplossing neusspray voor baby’s zodat ik hem niet volledig moet wakker maken elke keer en deze werkt hier ook gewoon heel goed. Hij ligt hier ook in hoogligging wat ook heel wat opbrengt

2 dagen geleden

Ik zie alleen maar voordelen om hem dan eventjes zijn neus te spoelen en eten te geven. Doen dus! Daarnaast helpt een halve ui naast, onder of in bed ook écht. Het stinkt, maar de verstropte neus is meteen open.

2 dagen geleden

Hangt idd een beetje af van je kindje. Bij de onze moet ik dat niet doen, die is klaarwakker na het spoelen en betwijfel of die dan makkelijk terug in slaap valt. Als je weet dat hij toch terug inslaapt en misschien zelfs beter slaapt, dan lijkt me dat een win win.

gisteren

Reactie op DoordachteHemel591357

Hangt idd een beetje af van je kindje. Bij de onze moet ik dat niet doen, d ...
Tegenwoordig is die ‘s nachts inderdaad lang klaarwakker vandaar de schrik. Hij heeft gisteren gewoon tot 5u45 geslapen hoor, het was ik die lag te luisteren vanaf 2. Ik moet dat waarschijnlijk gewoon niet doen maar geraak ook sterk in piekermodus na een uurtje en dan is het helemaal gedaan. Nu ook weer: heb hem om 2u horen beginnen draaien dus wakker. Ben wel om 21u in bed gekropen dus op zijn minst 5u geslapen. Maar nu aan het luisteren en intussen stress aan het krijgen ivm een of andere stomme discussie