12 Reacties

vorige week

Om snotjes uit de neus te zuigen. Doe ik na het spoelen als ik het nodig acht. 'S nachts doe ik dit gewoon, zonder spoelen.

vorige week

Reactie op Tanya1998

Om snotjes uit de neus te zuigen. Doe ik na het spoelen als ik het nodig ac ...
Dankjewel voor de tip! En wat gebruik je voor het spoelen?

vorige week

De dokter raadde ons Nesivine Baby aan. Ook een halve ajuin / ui doet wonderen! Na een half uur in het hoekje van zijn bed was onze baby zijn neus volledig vrij 👍 Tis eng vind ik, zo veel snot in zo een kleine neus. Ik heb soms schrik dat hij daardoor zal stoppen met ademenen 🥴 Slechte nachten voor een bezorgde moeder! Succes!!!

vorige week

Hier ook wat last van een snotneusje. Ik doe het volgende: 2x per dag spoelen met fysiologisch water. Hierbij begint hij wel te KRIJSEN. Ik probeer dan om de snottebellen die loskomen, ook uit zijn neusje te halen, dus als hij krijst en uitademt, kan ik deze meestal weghalen. 1x per dag nesivine neusspray. Ik heb ook zo’n peertje om de snotjes op te zuigen, maar dat lukt me precies niet goed.

vorige week

Reactie op BlijdeTulp110127

Dankjewel voor de tip! En wat gebruik je voor het spoelen?
Zo' kleine flesjes fysiologisch water. Ze vinden dit natuurlijk niet leuk :/
Wij gebruiken een neusspray (physiomer baby) en dan zo'n zuiger. Werkt beter dan de peertjes.

vorige week

Hier hadden we juist t zelfde… Ik had griep en doorgegeven aan haar… Ze is paar dagen heel ziek geweest en zit nu vooral snachts nog met veel slijmen omdat ze dan lang neerligt. Wij hebben ook uren wakker gelegen, luisterent naar die snurkende ademhaling om te checken of ze niet stikte… Wij hebben haar bedje wat rechter gezet dan normaal omdat het zo minder zou opstapelen in de keel en dan inderdaad neus spoelen met fysiologisch water (voor de voeding doen!!! Ik heb geleerd dat anders alles terug wordt uitgekotst 😬)

vorige week

Spoelen van de neus met fysiomer is het beste dat er is, mag zoveel of je wilt en dan het snot er uitzuigen mijn kindje was in 3 dagen terug genezen, wel is waar geef ik ook fulltime borstvoeding en heb ik haar toen ook veel aangelegd.

vorige week

Wij spoelen smorgens en s'avonds haar neusje endan met onze elektrische neuszuiger de snottebellen en slijmpjes weg zuigen

vorige week

We zijn inmiddels naar de huisartsenpost gegaan omdat de hoest toch wat erger werd. we moeten de komende tien dagen aerosollen en hopelijk brengt dat snel verlichting. Natuurlijk blijven we ook regelmatig zijn neusje spoelen met de tips van hier. Xx

vorige week

Zoontje van 14weken ook verkoudheid. Ik spoel neus met fysiologisch water adhv doorzichtig flesje met rode dop. Daar zit veel betere druk achter

gisteren

Reactie op Nova 2 augustus

Wij spoelen smorgens en s'avonds haar neusje endan met onze elektrische neu ...
Werkt dit goed, zo’n elektrische neuszuiger?