28 Reacties

2 weken geleden
Ik ben aan 14 weken veranderd van ziekenhuis 馃槆 ik zat eerst in een algemeen ziekenhuis, waar ik van mijn 1e zoontje ook ben bevallen. Maar deze zwangerschap is helemaal anders gestart, vooral met heel veel mentale problemen en later bleek ook dat er schildklier problemen meespeelden. Toch heeft de gynaecologe die ik toen had daar helemaal niets over verteld, terwijl ik zoveel klachten had.
Voelde mij niet gehoord noch au s茅rieux genomen dus ben ik na de NIPT veranderd naar het UZ gent en sindsdien helemaal binnenste buiten gekeerd maar nu weet ik tenminste wat er scheelt - en nog belangrijker: er is hier enorm veel aandacht voor de mentale problematiek.
Ook hier ben ik intern nog gewisseld van gynaecoloog en dat was helemaal ok.
Je zwangerschap laat je best begeleiden door iemand waarmee je een klik hebt en meestal heb je al door uit het eerste gesprek of het al dan niet klikt.
Ik kan je niet helpen met referenties want tis helemaal uit mijn regio 馃檪 maar hoop wel dat je de moed vindt om te veranderen.
Een eigen vroedvrouw kan ook veel doen.

2 weken geleden
Wij gaan bij dr. Achuo in Jan Portaels Vilvoorde, ze werkt ook in Medisch Centrum Elewijt. Vind haar een heel aangename, je hebt het gevoel dat je er alles mee kan bespreken en ze neemt wel goed de tijd.
Wij zijn pas op 12 weken bij haar terecht gekomen, gezien we eerst een vruchtbaarheidstraject volgden in UZ Jette en voordien ergens helemaal anders woonden. Maar dat is geen probleem geweest om later in te stappen. Veel succes!

2 weken geleden
Een vriendin van mij is ook van Zaventem en bevallen in Imelda in Bonheiden, zelf gaan we daar ook op controle en ben ik er al bevallen van onze zoontjes. Er zitten veel gynaecologen en werken allemaal samen in dezelfde praktijk. Succes!

2 weken geleden
Reactie op Superette
Ik ben aan 14 weken veranderd van ziekenhuis 馃槆 ik zat eerst in een algemee ...
Echt niet fijn als gynaecologen iets vertellen terwijl het wel nodig is. Blij voor jou dat je je nu goed voelt bij je gynaecoloog. En bedankt voor de info 馃槉

2 weken geleden
Reactie op Rabarbara
Wij gaan bij dr. Achuo in Jan Portaels Vilvoorde, ze werkt ook in Medisch C ...
Dank je voor de aanbeveling. Ik bekijk het eventjes.

2 weken geleden
Reactie op GlimlachendeTopaas767673
Een vriendin van mij is ook van Zaventem en bevallen in Imelda in Bonheiden ...
Dank je, ik ga het eens bekijken.

2 weken geleden
Reactie op Hie
Kijk uit, er is daar 1 arts die nog afgezonderd van de rest werkt en zij ne ...
Wie, waar? In Uz Gent bedoel je?

2 weken geleden
Ik ga bij de gynaecoloog in Maria Middelares een algemene ziekenhuis in Gent bij dokter Annelies Vereecken

2 weken geleden
Wel niet in jou regio maar ik heb wel een klik mee en mijn mama gaat ook bij haar

2 weken geleden
Welke gynaecoloog raden jullie aan bij middelheim ik heb net het zelfde probleem of andere ziekenhuis uza misschien

2 weken geleden
Reactie op Mommy to be 馃ぐ
Welke gynaecoloog raden jullie aan bij middelheim ik heb net het zelfde pro ...
Ik hoor via via dat de materniteit en de opvolging van zwangerschap in Sint Vincentius goed is. Misschien eens daar kijken? Ik ken helaas geen namen. Ik ben daar zelf nooit geweest.

2 weken geleden
Reactie op BlijdeTulp110127
Ik hoor via via dat de materniteit en de opvolging van zwangerschap in Sint ...
Jaa bedankt, ik zal is zien

2 weken geleden
Een vriendin van mij is ook van Zaventem en bevallen in Imelda in Bonheiden ...
Ik zit ook in Imelda en heeeel tevreeen

2 weken geleden
Reactie op Hie
Sorry, ik bedoelde in Bonheiden
Oei welke is dat dan?

2 weken geleden
Reactie op HelenaVanCauwenberge
Ik zit ook in Imelda en heeeel tevreeen
Ja wij ook! Nu ons 3e kindje. De kraamafdeling is super daar!

2 weken geleden
Ja wij ook! Nu ons 3e kindje. De kraamafdeling is super daar!
Bij mij was er helaas een fout gemaakt waardoor ik een tijdje mijn bed niet uit kon komen. Niet uit je bed komen, betekent daar dat je ook geen ontbijt krijgt. Ook de hulp met de baby was ver te zoeken: hulp met aanleggen was er enkel de eerste dag, daarna moest ik hem maar een flesje geven, want ze hadden geen tijd om de hele tijd te komen helpen als ik van zijde moest wisselen etc.

2 weken geleden
Reactie op Mommy to be 馃ぐ
Welke gynaecoloog raden jullie aan bij middelheim ik heb net het zelfde pro ...
Ik ga bij Dr. Werquin, zij werkt in Sint-Vincentius. Dat ziekenhuis is ook erkend als 芦 baby friendly 禄