13 Reacties

2 weken geleden

Ik ben al thuis sinds 12weken, dus ben momenteel bijna 6 weken thuis... in het begin voelde ik ook wat blinde paniek omdat ik niet goed wist hoe ik men dagen kon vullen, maar dit betert echt. Je creëert een ander ritme, als ik iets kon zeggen tegen mezelf 6 weken geleden was het zeker en vast "niet panikeren, het wordt beter"😅😊

2 weken geleden

Ik ben ook gestopt met werken maar ik probeer wel dagelijks mijn stappen te hebben. Deze nacht sliep ik 3u door terug niet te kunnen slapen dus weet ik nu vooraf dat ik vandaag echt niet aan mijn stappen zal geraken. Hier is het ook dior enorme rugpijn en bekkenpijn. De kine zei vorige week als het na 3/4x niet helpt het niet meer zal helpen ze masseert telkens en het helpt 3 dagen maar ons lichaam maakt hem ook klaar voor de bevalling dus moeten de bekken wel soepel zijn.. net daar waar ik enorme last van heb. 3e zwangerschap trouwens en ik merk wel dat alle kwalen alleen maar sneller komen nu & heftiger. Luister vooral naar je lichaam rust & wandel

2 weken geleden

Ohn snap je volledig! Hier ook zwanger van een tweeling(17,5 weken nu) en voorgeschiedenis van rugpijn waardoor ik wel veel kiné oefeningen weet en gedaan heb, vooral in het prille begin van mijn zwangerschap. Die helpen, verlichten zeker voor een stuk, maar helemaal zonder rugpijn ben ik al jaren niet meer.Zwemmen is super aan te raden! Net zoals wandelen. Maar zou ik zelf ook wel veel vaker moeten doen 🙈mijn gynaecoloog zet iedereen met tweelingzwangerschap zowiezo thuis vanaf 20 weken, zal dus wel met goeie reden zijn. Veel succes en hopelijk helpt de kiné en wat extra (rustig) bewegen.

2 weken geleden

Reactie op VrolijkeHart137995

Ohn snap je volledig! Hier ook zwanger van een tweeling(17,5 weken nu) en v ...
Oh, dat is niet fijn 🥺, dan kan jij ook bijna stoppen met werken 🙏

2 weken geleden

Reactie op Mama van 3❤️

Ik ben ook gestopt met werken maar ik probeer wel dagelijks mijn stappen te ...
Ja ik ga ook proberen veel te wandelen, maar ook veel rusten. Zien hoe het gaat van dag tot dag. Veel succes nog!

2 weken geleden

Hier ook 21w2d zwanger van een tweeling en amai ik zie sinds deze week ineens echt af 🥺. Het ging zo vlot en ineens bam rugpijn en harde buiken soms ( geen pijnlijke) hebben jullie dit ook? Ben voorlopig nog aan het werk. Vrijdag gynaecoloog

2 weken geleden

Reactie op VreedzameMirage077079

Hier ook 21w2d zwanger van een tweeling en amai ik zie sinds deze week inee ...
Oei, ja rugpijn heb ik ook, harde buiken niet. 🥺 tis niet te onderschatten zo’n tweelingzwangerschap denk ik 🥺

2 weken geleden

Ik moet tot 27 weken werken , ga 30 mei in verlof. Als ik mogt blijf ik thuis want ik kan wel janken van de rugpijn. Ik heb ook nog eens scoliose erbij en heb ik extra veel zeer maar niemand zegt dat ik thuis mag blijven…

2 weken geleden

Reactie op jelena1204

Ik moet tot 27 weken werken , ga 30 mei in verlof. Als ik mogt blijf ik thu ...
Oei amai klinkt absoluut niet fijn 🥺. Heb je het al eens besproken met je huisarts of gynaecoloog?

2 weken geleden

Ik ben ook zwanger van een tweeling nu 17 + 3 en zit sinds 12 weken volledig in de ziektewet. En echt het wordt beter. In het begin verveelde ik mij wel ontzettend ondanks mn enorme last van kwaaltjes. Maar nu ben ik zo blij dat ik die keus toen gemaakt heb en volledig aan mezelf en mijn meisjes kan denken. Het komt echt goed mama zet je zelf op 1 !! 🤍

5 dagen geleden

Ja maar die zeggen er niks van
Hier ook zwanger van een tweeling (20 +6) en ben het thuis zitten zo beu ook doordat ik zoveel pijn heb ik pakte zware medicatie voor men rug voor ik zwanger was (niet gepland de zwangerschap) ik voel mij precies een kluizenaar 😔 wandel ik toch wat rond naar de winkel of de bakker gelijk harde buiken als ik neerzit het enige fijne na een inspanning bewegen de jongens wel goed natuurlijk ook al 4de zwangerschap dus tis nier makkelijk