12 Reacties
5 dagen geleden
Ons kindje droeg nog geen maand maat 1. Maat 1 is van 2 tot 5 kg en maat 2 van 4 tot 8 kg. Onze maat 1 was op na een maand en zijn dan overgeschakeld naar maat 2, ze woog toen iets tussen 4 en 5 kg (geboren met 3,9kg)
Nu weegt ze 7 kg en zijn we net van maat 2 naar maat 3 overgestapt. We wouden graag de voorraad maat 2 wegwerken en dat is gelukt. Als je plots veel lekkages hebt bij 💩 kan dat ook een teken zijn van over te stappen!
5 dagen geleden
Hier ongeveer 3-4 weken in maat 1 gezeten. Intussen is hij morgen 17 weken en hebben we sinds afgelopen week maat 4 nodig.
5 dagen geleden
Rond de 8weken zijn wij overgestapt wanneer ze tochwel vaker begon door te lekken.
5 dagen geleden
Hier heel snel gewisseld. Geboren aan 3,885kg en nog geen 10 dagen later zat hij over de 4kg. Geen idee meer wanneer we gewisseld zijn, maar had veel maatje 1 over 😂. Maatje 2 hadden we wel juist ingeschat en nu zit hij al enkele weken in maatje 3. Op zijn 12 weken was hij 63,5cm en 6,4kg, dat is nu al zo’n 3 weken geleden dus benieuwd hoe lang dat gaat meegaan 😂
3 dagen geleden
Ik heb ook veel langer dan de anderen hier maat 1 gebruikt voor onze dochter. Weet niet meer exact hoelang maar ik denk een 10-tal weken. Ik vind het zot dat er al kindjes zijn die maat 3 dragen 🙈 Hier nog geen overschakeling in zicht.
3 dagen geleden
Reactie op GemoedelijkeMagnolia197052
Ik heb ook veel langer dan de anderen hier maat 1 gebruikt voor onze dochte ...
Gek hè hoe dat kan verschillen. Mijn zoontje was 55cm bij de geboorte. Als ik soms op babybezoek ga bij kleinere kindjes, bedenk ik me dat ik hem letterlijk nooit zo klein in mijn handen heb gehad 🙈
3 dagen geleden
Reactie op GemoedelijkeMagnolia197052
Ik heb ook veel langer dan de anderen hier maat 1 gebruikt voor onze dochte ...
Welja, ons kindje is geboren aan 3,9kg en weegt al meer dan 7 kg voor de moment. Hangt allemaal een beetje af van hoe groot je kindje was bij de geboorte en welke lijn ze uitkozen om op verder te groeien. Onze dochter groeit als een sneltrein. Wij zitten ook al in kledingmaat 74 en ze is 13w… Ze mocht nog wel even klein(er) blijven hoor 😳😏
3 dagen geleden
Reactie op Nacho96
Hahaha neeeee ik negeer het feit dat ik naar 74 moet wisselen🤣🤣🤣 stop me ...
Echt he… 🙈🙈