101 Reacties Nieuwste boven Oooh mooi e 😍 zal normaal enkel nog lichter worden.
Reactie op AanmoedigendeGlans719089 Oooh mooi e 😍 zal normaal enkel nog lichter worden.
Kan het nog alle kleuren worden?
Mijn dochter heeft net dezelfde kleur! Dus ik hoooop dat het blauw blijft 🙈
Reactie op Ev 95 Mijn dochter heeft net dezelfde kleur! Dus ik hoooop dat het blauw blijft � ...
Spannend hé 😍
Reactie op Laurrra Spannend hé 😍
Amai nogni! 🙈 vooral omdat ik echt bruin van ogen ben dus ik dacht ja da gaat altijd dominant zijn natuurlijk ma kijk 🙈
Kan nog alle kanten opgaan 😃 onze dochter heeft de ene dag blauw, de andere dag meer groen. Ben ook benieuwd wat het wordt 😍 heb zelf gelezen dat blauw bruin kan worden 🫢 echt spannend 😃
Reactie op Ev 95 Amai nogni! 🙈 vooral omdat ik echt bruin van ogen ben dus ik dacht ja da g ...
Ik heb hazel (groen-bruin) en mijn man heeft lichtgroen. Ik denk dus nog dat haar gaan veranderen. Mijn papa heeft wel blauw dus wie weet 🙈
Reactie op OplettendeMirage489299 Kan nog alle kanten opgaan 😃 onze dochter heeft de ene dag blauw, de ander ...
Nu moet het toch stilletjes gaan veranderen inderdaad. Ik ben zo benieuwd. Alles is goed natuurlijk maar ik hoop toch stiekem op blauw of groen 😍
Reactie op Laurrra Nu moet het toch stilletjes gaan veranderen inderdaad. Ik ben zo benieuwd. ...
Jaa ik hoop ook op blauw bij onze dochter, maar uiteindelijk is alles goed 😃❤️
Reactie op Ev 95 Amai nogni! 🙈 vooral omdat ik echt bruin van ogen ben dus ik dacht ja da g ...
Mijn man en ik hebben beide bruine ogen en onze zoon van 3 heeft knalblauwe ogen. Heerlijk!
Mijn meisjes hebben dat ook maar alle babies hebben die kleur volgens mij, je begint pas de echte kleur te zien vanaf 6 maand
Reactie op VeerkrachtigeHemelsblauw819832 Mijn man en ik hebben beide bruine ogen en onze zoon van 3 heeft knalblauwe ...
Oh wauw! Van iemand in de familie?
Reactie op Laurrra Oh wauw! Van iemand in de familie?
(Schoon)ouders en broers en zussen hebben allemaal bruine ogen, maar tantes en nonkels hebben bv. wel blauwe ogen. Het zal dus ergens bij de grootouders zitten!
Bij mijn zoontje is het ook nog donker blauw. Vind ze wel opvallend donkerder dan bij de geboorte dus vermoed dat het de oogkleur van de papa wordt en bruin zal worden 😂
Reactie op Nacho96 Bij mijn zoontje is het ook nog donker blauw. Vind ze wel opvallend donkerd ...
Oh heb je een foto om de 2 te vergelijken? 😍
Reactie op Laurrra Oh heb je een foto om de 2 te vergelijken? 😍
Moeilijk zeg, die ligt nie stil 😂
Reactie op Laurrra Oh heb je een foto om de 2 te vergelijken? 😍
Poging 2 😂
Reactie op Nacho96 Poging 2 😂
Oh ja precies groenig 😍
Reactie op Laurrra Oh ja precies groenig 😍
Ben benieuwd op wat hij gaat eindigen 🙈
1 maand geleden