9 Reacties

4 dagen geleden

Herkenbaar! Is het een idee om VOOR de patatjes en fruitpap een flesje aan te bieden? Om tijdelijk de melk inname te verhogen? Neusje spoelen voor het drinken kan ook helpen

4 dagen geleden

Reactie op Nacho96

Herkenbaar! Is het een idee om VOOR de patatjes en fruitpap een flesje aan ...
Ik bied hem telkens voor de vaste voeding een flesje aan. Hij stopt met drinken na 50-70ml en eet daarna wel nog steeds 200gr patatjes. Gek he!

4 dagen geleden

Als hij 200 gram petat eet vervangt da een fles, net zoals 200 gram fruitpap dus normaal dat hij dan maar 550 meer drinkt

Reactie op Kleinekindjed

Als hij 200 gram petat eet vervangt da een fles, net zoals 200 gram fruitpa ...
Inderdaad 馃槉

4 dagen geleden

Reactie op Kleinekindjed

Als hij 200 gram petat eet vervangt da een fles, net zoals 200 gram fruitpa ...
Dat weet ik. Maar dat hij smorgens slechts 90ml drinkt is niet normaal he. Voor hij de griep kreeg dronk hij met gemak 200ml s鈥檕chtends

4 dagen geleden

Reactie op DankbareVogel086897

Dat weet ik. Maar dat hij smorgens slechts 90ml drinkt is niet normaal he. ...
Drinkt hij 鈥榮 nachts nog? 鈥榮 morgens op een ander uur dan anders? Ik ben door de start van de cr猫che ook flesjes gaan afbouwen. Ik gaf overdag 210 en 鈥榮 nachts 180. De cr猫che vraagt om het eerste flesje thuis te geven, maar met die 180 鈥榮 nachts was hij nog verzadigd om 6u30. Dus nu geef ik ipv 180 鈥榮 nachts, 150. 鈥榮 morgens en in de voormiddag heb ik zijn flesjes ook afgebouwd van 210 naar 150. Want met de hapjes erbij drinken ze inderdaad minder.

4 dagen geleden

Reactie op Nacho96

Drinkt hij 鈥榮 nachts nog? 鈥榮 morgens op een ander uur dan anders? Ik ben do ...
Voor hij ziek werd, dronk hij snachts 120. Maar sinds hij ziek is geweest, vraagt hij snachts niet meer. Ik denk dat hij voor de griep op een dagtotaal van 700-800ml zat, bovenop de patatjes en fruitpap. Hij drinkt nu dus echt opvallend minder. Ik heb ook geen idee hoeveel hij ongeveer zou moeten drinken om aan een normale daghoeveelheid te zitten in combinatie met patatjes en fruit

4 dagen geleden

Ik herken het zeker, ons schatje drinkt na de griep ook minder. Nu na bijna 2 weken begint het terug een beetje beter te gaan

4 dagen geleden

Reactie op DankbareVogel086897

Voor hij ziek werd, dronk hij snachts 120. Maar sinds hij ziek is geweest, ...
Ik denk dat daar je verschil vooral in zit. De nacht voeding is weggevallen en als hij er niet achter vraagt, is het ook teken dat hij die niet nodig heeft 鈽猴笍. Ik heb weleens gelezen dat veel kindjes rond de 5 maanden automatisch wat minder melk drinken. Is hier ook wel ineens gezakt hoor. Waar ik gemakkelijk varieerde tussen de 950-1.100ml (bereide) melk volumes, zit ik nu eerder rond de 800ml, zelfs zonder patatjes want verder dan 30-60gr geraken we hier niet voorlopig 馃檭. Zolang hij verzadigd lijkt, zou ik me geen zorgen maken. Hij zal nog wat moeten bekomen van de griep. + groei gaat ook in sprongen dus kan goed zijn dat je nu in een periode zit dat hij gewoon even minder nodig heeft h猫! Als je je zorgen maakt, kan je altijd een extra weegmomentje inplannen!