26 Reacties
2 dagen geleden
wij zijn nu 3 weken geleden overgestapt op novalac integral+ en suuuper content van! Hij geeft veel minder terug, slikt minder,.. enkel zijn stoelgang is soms wat hard
2 dagen geleden
Hier ook last mee gehad en dan op doktersadvies overgeschakeld naar de nutrilon omneo. Wat zegt de kinderarts erover?
2 dagen geleden
Reactie op Nacho96
Wat heb je hiervoor nog geprobeerd?
Nan ar, maar was niet echt een groot succes
2 dagen geleden
Reactie op BruisendeZonnestraal576546
Hier ook last mee gehad en dan op doktersadvies overgeschakeld naar de nutr ...
‘Zolang hij goed groeit en geen pijn heeft, niets aan de hand, maar je mag altijd je gevoel volgen’ Nu is het eentje dat amper huilt, dusja inschatten of hij pijn heeft of niet, is moeilijk 😒. Hij geeft gewoon doorheen de hele dag terug, net na de voeding, uur erna, 2 uur erna, maakt niet uit. Hij wordt soms ook wakker omdat hij zich erin verslikt als hij het wegslikt. Dus ik ga toch wisselen denk ik dan 🧐
gisteren
Reactie op Nacho96
Tevreden van?
Ik vind het beter dan de gewone Nan ar
gisteren
Reactie op Nacho96
‘Zolang hij goed groeit en geen pijn heeft, niets aan de hand, maar je mag ...
Dat hadden wij ook
gisteren
Reactie op Nacho96
Heb een pot nan ar mix gehaald. Hopelijk 🤞🏻 helpt het wat🙈. Bedankt voor ...
Graag gedaan, laat maar weten hoe het gaat
gisteren
Reactie op Benzine
Novalac is zonder koemelk. Als er geen sprake is van signalen daarvan, zei ...
Signalen zijn er wel al is het verre v zeker. Kinderarts wou deze proberen. Maar voorlopig blijft hij slikken aan 300km per uur. Hij ligt maar een paar keer per dag 20min plat. Meer lukt niet of het is slikken en hoesten geblazen
gisteren
Nan complete is blijkbaar ook tegen reflux en krampjes, bij de Nan Ar hadden wij veel te veel last van extra krampen. Maar Nan complete hielp bij ons ook niet genoeg, momenteel koemelk vrije melk (Nutramigen) op voorschrift van de kinderarts en daar zitten we wel goed mee
gisteren
Reactie op Nacho96
‘Zolang hij goed groeit en geen pijn heeft, niets aan de hand, maar je mag ...
Hier een beetje hetzelfde… Maar, ik zie wel dat hoe langer de fles geleden is, hoe meer de melk lijkt opgelost. Ik bedoel daarmee: vlak voor haar volgende fles, lijkt de melk meer op gal. En 2u na haar fles, is het zo meer slijmerige melk. Het is geen pure melk zoals we het haar hebben aangeboden, dus daardoor denk ik dat ze wel gewoon haar melkje verteert… Ons dochter heeft ook geen last bij teruggeven maar ze geeft letterlijk elke voeding terug…