13 Reacties

4 dagen geleden

Dochtertje van 21 weken en 5 dagen drinkt nu rond 7u 210ml melk dan om 11:30 groentepap dan om 15:30/16:00 210ml weer en dan om 19:30/20:00 weer een flesje en dan slapen.

4 dagen geleden

3 flesjes per dag van 210 , groenten en fruitpap. ( na groentenpap drinkt hij nog fles want eet te weinig) fruitpap zit hij voldoende

4 dagen geleden

Zoontje van 23weken: - 7u30 flesje 210ml - 10u30 groentenpap (redelijk veel lepeltjes) - 13u30 flesje 210ml - 16u30 flesje 210ml - 19u30 flesje 210ml - voor slapengaan (ong 21u) flesje van ong 150ml
Onze dochter van 23 weken drinkt in de ochtend een flesje van 180 + 6 schepjes. Dan om 12u groetenpap met daarna een flesje van 90 +3( in de opvang) en bij mij als we thuis zijn 180+6. In de namiddag rond 16u nog een flesje van 180+6. Voor het slapen krijgt ze een flesje van 210+7. Je zit dus wel goed denk ik.

4 dagen geleden

Reactie op GemoedelijkeMagnolia197052

Onze dochter van 23 weken drinkt in de ochtend een flesje van 180 + 6 schep ...
Merci. Ja het is zoeken. Nu met die hapjes. Dan twijfel ik soms of hij wel genoeg heeft

Reactie op kim141

Merci. Ja het is zoeken. Nu met die hapjes. Dan twijfel ik soms of hij wel ...
Ik heb dat ook, maar zo te horen zitten we precies wel goed. En ik denk dat ik ze wel zou horen als ze niet genoeg heeft.

4 dagen geleden

Ik heb dat ook, maar zo te horen zitten we precies wel goed. En ik denk dat ...
Ja dat is ook waar. Ik hoor hem wel. Maar alle ik hem dan aandacht geef is het terug goed. Zijn groentepap zijn 2 ijsblokjes..en fruit is meestal zo 40 gram en dan een maispuff en eventueel nog wat fruit in zijn Sabbelspeentje. Merk wel dat hij tegen 20 uur echt toe is aan zijn fles
Hangt af van dag tot dag, hoeveel groentepap & fruitpap ze eet. Gemiddeld 735 ml op een dag in 3 a 4 flessen

4 dagen geleden

Ik ben niet zo van schema's, ik geef mijn baby gwn wat ze wilt, geefr ze patatjes gegegeten en wilt ze nog een fles oké fine, wilt ze het niet ook geen probleem...

Reactie op kim141

Ja dat is ook waar. Ik hoor hem wel. Maar alle ik hem dan aandacht geef is ...
Ja dat bedoel ik, ik hoor ze ook wel maar lijkt niet van de honger te zijn. Mss als je twijfelt eens 1 van de flesjes verhogen om te zien als hij het uitdrinkt. De groentepap was hier gisteren 3 ijsblokjes. Miss een domme vraag maar wat is maispuff? Fruitpap zijn we nog niet aan begonnen. Is de sabbelspeen een succes bij jullie. Ik heb dat ook liggen maar nog niet gebruikt. Wat doe je er in van fruit?

Reactie op Jocky

Ik ben niet zo van schema's, ik geef mijn baby gwn wat ze wilt, geefr ze pa ...
Ik hou ook niet van schema maar merk wel dat het toch dat het elke dag dezelfde hoeveelheid flesjes zijn, op enkele uitzonderingen na

4 dagen geleden

Ja dat bedoel ik, ik hoor ze ook wel maar lijkt niet van de honger te zijn. ...
Maispuff. Zo van die knabbelstokjes . Ja fruitspeen is een succes. Heb er al eens bevroren moedermelk in gedaan. En voor te wennen deed ik er fruitpap in..nu heb ik deze week stuk mango erin gedaan en stuk mango zo gegeven. Voor te wennen aan stukken voedsel hoe het voelt. En heb er ook al geplet manderijn of benaan in gedaan.

4 dagen geleden

Ik hou ook niet van schema maar merk wel dat het toch dat het elke dag deze ...
Nee maar de baby creëert zelf een soort schema.